امام جمعه کرمان:

دشمن سعی در انحراف گفتمان انقلاب اسلامی دارد

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی گفت: تحریم و تهدید از توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران بود تا با جنگ اقتصادی گفتمان انقلاب اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد.
کد خبر: ۳۶۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲ - 27September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایران در دوران دفاع مقدس اسلامی تحت زعامت ولایت فقیه مقابل استکبار ایستادند اظهار داشت: مردم ما از این گردنه سخت تاریخی که تهاجم گسترده علیه کشور بود عبور کردند و به دنیا ثابت کردند در مقابل ظلم ایستادگی می کنند.

نماینده ولی فقیه  افزود: دفاع مقدس در کشورهای منطقه تبدیل به راهبرد شده است و امروز ایران اسلامی به محوریت رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پرچمدار گفتمان مقاومت است و در حقیقت هیچ تحولی در منطقه نیست مگر اینکه این گفتمان در آن اثرگذار باشد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه تحریم و تهدید از توطئه های دشمن علیه ملت ایران بود تا گفتمان انقلاب اسلامی را متوقف یا منحرف کند افزود: دشمنان ما به دنبال این هستند با اعمال تحریم ها و جنگ اقتصادی، جلوی گفتمان انقلاب را بگیرند و نگذارند مبارزه با فساد اقتصادی که بخصوص در رویه مسئولان اقتصادی در ماه های اخیر بسیار پر رنگ تر شده را بگیرند.

وی تصریح کرد: دشمن همچنین از نظر فرهنگی در صدد این است مردم را ناامید و با جریان های امیدوار کننده مقابله کند، لذا زمانی که مردم از نظر روحیه ناامید شدند در مقابل جریانات، خیلی حساسیت نشان نمی دهند و نیز با ترویج لاابالی گری توسط گروه های کوچک فساد اخلاقی را ترویج دهد.

امام جمعه کرمان افزود: دشمن همچنین سعی در کمرنگ کردن گفتمان انقلاب اسلامی و تضعیف روحیه انقلابی در کشور را دارد، لذا سعی می کند در حوزه های مختلف بخصوص سیاسی افراد را تندرو جلوه دهند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات مذبوحانه ای برخی جریانات در حذف نام شهدا بیان داشت: دشمن قصد دارد نام شهدا که سایه شان را در این کشور خیر برکت دارد و همه قدرت و اقتدار ملی و دینی کشور به خون آنها وابسته است را کمرنگ کند و ما تا جان داریم در راه شهدا گام برمی داریم.

حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه خواص جامعه باید مراقب رفتار و اعمال خود باشند، زیرا نفوذ آنها در جامعه اثر‌گذار است افزود: در زمان امام حسین‌(ع) آن حضرت در خطابه‌ای وضعیت خواص را بیان کرد و فرمود:«شما که خواص جامعه بودید، دچار انحرافی بزرگ شده‌اید» و در جایی دیگر فرمود: «شما دایره نفوذ دارید و در مقابل کسی که به شما اعتراضی دارد می‌ایستید اما در مقابل حق مردم هیچ عکس‌العملی انجام نمی‌دهید».

وی با بیان اینکه دشمن از مبارزه با فساد اقتصادی در کشور ناراحت است و سعی می‌کند مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور که اخیرا قوت گرفته بد جلوه داده شود خاطر‌نشان کرد: اتهام‌زنی به ایران را در جوامع بین‌المللی در دستور کار دارد و از نظر فرهنگی در داخل کشور به‌دنبال ناامیدی مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار