مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت دفاع مقدس بوشهر:

بهبود فرهنگ جامعه در گرو نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

«سیدمجتبی هاشمی» با تأکید بر پیگیری و لزوم تدریس درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه گفت: بهبود فرهنگ جامعه در گرو نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۶۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ - 28September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «سیدمجتبی هاشمی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان بوشهر در نشست با مدیران و معاونین مدارس علمیه استان بوشهر با محوریت «نهادینه کردن درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در حوزه های علمیه» ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری آل الله و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: دفاع مقدس در درون خود درس ها و معارفی دارد که با پیوند خوردن با آنها انسان می تواند بسیاری از مشکلات جامعه امروز را حل کند.

وی با تأکید بر پیگیری و لزوم تدریس درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در حوزه های علمیه گفت: یکی از اهداف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، نشر ارزش ها و آشنا کردن نسلی است که با دفاع مقدس بیگانه است و این دوران را درک نکرده است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان بوشهر لزوم بهبود فرهنگ جامعه را در نشر ارزش های دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: طلاب جوان با آشنایی فرهنگ دفاع مقدس می توانند با حضور خود در جامعه  ارزش های هشت سال جنگ تحمیلی را درتوان خود منتقل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار