رئیس سازمان بسیج سازندگی خبر داد:

750 پروژه زودبازده و عام المنفعه سهم خراسان جنوبی از طرح بزرگ خدمت‌ رسانی

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: سهم خراسان جنوبی از طرح بزرگ خدمت رسانی اجرای 750 پروژه زودبازده و عام المنفعه است که در این مرحله 526 پروژه با اعتبار 127 میلیارد و 91 میلیون ریال با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ - 28September 2019

750 پروژه سهم خراسان جنوبی زودبازده و عام المنفعه از طرح بزرگ خدمت رسانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی امروز در نشست خبری در بیرجند با بیان اینکه منشا تغییر و تحول در هر سرزمین و امتی، انسان های آن هستند، اظهار داشت:  ثمره خون شهدا برای ما بازدارندگی سیاسی ایجاد کرده است. اگر شهدایی مانند شهید کاوه، شهید ناصری و امثال آنان نبودند امروز حتی همین مذاکرات بی انتها که فقط برای زمان صرف کردن است، هم نبود.

وی با تاکید بر حفظ و گرامیداشت یاد و خاطره بزرگان و مفاخر و انتقال بزرگی آنان به نسل جوان خاطرنشان کرد: باید برای مقابله با دشمن و نفوذش، وحدت حول ولایت و انسجام ملی داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه ادبیات همگان در کشور باید بر مبنای مقاومت و دفاع باشد نه وادادگی، افزود: امروز در جنگ اقتصادی نیز باید همانند دوران دفاع مقدس حرکت پیش برندگی و رو به جلوی داشته باشیم و تصمیمات برای توانمندسازی و خوداتکایی در کشور گرفته شود.

زهرایی با اشاره به طرح خدمت رسانی همزمان بسیج سازندگی و سپاه  گفت: در این راستا سال گذشته اجرای 40 هزار پروژه زودبازده و عام المنفعه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این مرحله تعداد 6 هزار و 250 پروژه زودبازده و عام المنفعه از طرح بزرگ خدمت رسانی افتتاح سراسری می شود و برای شفاف سازی، ریز تمام پروژه ها در اختیار مردم قرار می گیرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با تاکید بر اینکه تا پایان امسال تمام 40 پروژه زودبازده و عام المنفعه از طرح بزرگ خدمت رسانی تکمیل و به بهره برداری می رسد، افزود: تاکنون 28 هزار پروژه پیشرفت فیزیکی دارد و نیمی از این پروژه ها به اتمام رسیده است.

زهرایی یادآور شد: سهم خراسان جنوبی از طرح بزرگ خدمت رسانی اجرای 750 پروژه زودبازده و عام المنفعه است که در این مرحله 526 پروژه با اعتبار 127 میلیارد و 91 میلیون ریال با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین همزمان با سراسر کشور به یاد 92 هزار شهید بسیجی افتتاح می شود.

وی بیان داشت: بازدید از باغات زرشک و زنجیره ارزش این محصول، بازدید از نمایشگاه محصولات کارگاه‌های کوچک اقتصاد مقاومتی استان و دیدار با منتخبان فرماندهان پایگاه ها از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس سازمان بسیج مستضعفین به استان خراسان جنوبی است.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین آغاز عملیات اجرایی ساخت و تعمیر 7 هزار و 500 واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در سطح کشور خبر داد و گفت: تاکنون تعمیر سه هزار و 200 واحد مسکونی به اتمام رسیده است و تا دهه فجر امسال واحدهای مسکونی تخریبی نیز احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار