رئیس بنیاد شهید تنگستان:

دفاع از اهداف شهدا وظیفه همه مسئولان است

«محمد دهدار» با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران چشم‌ و چراغ این نظام هستند گفت: دفاع از آرمان‌ها و اهداف شهدا وظیفه‌‌ای بر دوش همه مسئولان و اقشار مختلف جامعه است.
کد خبر: ۳۶۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ - 28September 2019

دفاع از اهداف شهدا وظیفه همه مسئولان است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد دهدار» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان در دیدار با خانواده‌های شهیدان «شاهنده پور و انبارکی» با تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و ایثارگر اظهار داشت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران چشم‌ و چراغ این نظام هستند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا بزرگ‌ترین سرمایه خود را برای این انقلاب تقدیم کرده‌اند گفت: امنیت و آرامش کنونی حاکم بر کشور مرهون از خودگذشتگی و جان‌فشانی شهدای گرانقدر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه همه مسئولان نظام دانست و خاطرنشان کرد: دیدار با این خانواده از وظایف ذاتی ماست و نسبت به شهدا و ادای دین به صبر و مجاهدت‌های خانواده شهدا است.

دهدار با اشاره به اینکه دفاع از آرمان‌ها و اهداف شهدا وظیفه‌ بر دوش همه مسئولان و اقشار مختلف جامعه است تصریح کرد: ملت ایران با درس‌آموزی از ایثارگران، راه شرف و ایستادگی را استمرار بخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار