در همایش تجلیل از سربازان دوران دفاع مقدس مطرح شد؛

رفتار فرماندهان شهید ارتش با سربازان چگونه بود؟

فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش گفت: همه دوستانم از صیاد شیرازی تا اردستانی و بابایی که در دفاع مقدس به شهادت رسیدند، بر رعایت حقوق سربازی تأکید داشتند.
کد خبر: ۳۶۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ - 28September 2019

سربازان امانت مردم در دست نیروهای مسلح هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حبیب بقایی» فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش امروز (شنبه) در همایش تجلیل از سربازان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: از آغاز دوران دفاع مقدس تا انتهای آن در خوزستان و به عنوان فرمانده هوایی آن منطقه خدمت کردم.

وی با بیان اینکه همه دوستانم از صیاد شیرازی تا اردستانی و بابایی که در دفاع مقدس به مقام شهادت نائل شدند، بالاتفاق بر رعایت حقوق سربازی تأکید داشتند.

فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش افزود: همواره دوست داشتم که توفیق خدمت به سربازان که همیشه آن‌ها را بسیار دوست داشته و دارم، به من عطا شود.

امیر بقایی با اشاره به اینکه همواره معتقد بودم که سرباز امانتی است که ملت در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده است، خاطرنشان کرد: من همیشه می‌گویم ما فرماندهان در پادگان‌ها، حکم پدر و مادر سربازان را داریم و باید از آنان همچون فرزندانمان مراقبت کنیم.

فرمانده اسبق نهاجا تصریح کرد: از همه شما خانواده‌های ایثارگران و شهدا و کهنه‌سربازان تقاضا دارم که برای ما دعا کنید تا همواره خادم سربازان این مرز و بوم باشیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار