سردار صفوی در جمع خبرنگاران:

نیازمند فرماندهان میدانی در جنگ اقتصاد هستیم

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: با استفاده از تجربیات دفاع مقدس، انسجام و اتحاد مردم و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، قطعا دوران تحریم و فشارهای اقتصادی را طی یک یا دو سال آینده پشت سر می‌گذاریم و پیروز خواهیم شد.
کد خبر: ۳۶۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ - 28September 2019

نیازمند فرماندهان میدانی در جنگ اقتصاد هستیمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در حاشیه آیین آغاز به کار بخش «دفاع مقدس» پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم از شخصیت همه‌جانبه رهبر معظم انقلاب اسلامی خصوصا در بخش دفاع و امنیت کمتر اطلاع دارند و نمی‌دانند که ایشان علاوه بر خصوصیات خردمندی، دوراندیشی، تقوا و توان مدیریت ایشان در سطح کلان، از روزهای آغازین انقلاب اسلامی در بخش ایجاد امنیت پایدار در مناطق داخلی ایران، کردستان، جنوب شرق ایران تلاش های بسیاری داشته‌اند و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان نماینده حضرت امام (ره) در شورای عالی دفاع در ستاد نماندند بلکه در خطوط دفاعی جبهه که محل شهادت بود، حضور پیدا کردند.

وی افزود: در حقیقت نا‌گفته‌های جنگ و یکی از اصرار مکتوب جنگ مربوط به حضور حضرت امام حامنه‌ای در جبهه‌ها، حضور ایشان در شورای عالی دفاع و نقش معظم‌له در حفظ ارتش جمهوری اسلامی و در راه‌اندازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، است.

سردار صفوی خاطرنشان کرد: پس از آغاز جنگ تحمیلی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در رادیو و تلویزیون صحبت کردند. بیانات ایشان باعث ایجاد آرامش در جامعه شد. همچنین ایشان با حضور در خط مقدم، باعث تقویت روحیه رزمندگان می‌شدند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد: بخش دفاع مقدس پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای با یک تاخیر 30 ساله راه‌اندازی شد. امیدواریم جوانان با مطالعه این خاطرات و روایات دریابند که ملت ایران چه روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌ است.

وی با بیان اینکه با اصول و رمز پیروزی دفاع مقدس امروز می‌توانیم از جنگ اقتصادی نیز عبور کنیم، گفت: در سال‌های دفاع مقدس ملت ما یکپارچه، با انسجام  و متحد بودند. آن زمان به شکل راهبردی، نقاط قوت و ضعف دشمن را شناختیم و مناسب با آن‌ها، راهبرد انتخاب کردیم. در حال حاضر برای جنگ اقتصادی نیز باید راهبرد داشته باشیم.

سردار صفوی خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی نیز به فرماندهان میدانی در عرصه اقتصادی نیاز داریم. سیاستگذاران اقتصادی، استانداری و... امروز می‌توانند فرماندهان میدانی جنگ باشند. با استفاده از تجربیات دفاع مقدس، انسجام و اتحاد مردم و تبعیت از حضرت امام خامنه‌ای، قطعا دوران تحریم و فشارهای اقتصادی را طی یک یا دو سال آینده پشت سر خواهیم گذاشت و پیروز خواهیم شد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در پایان گفت: جبهه مقاومت یمن، لبنان، سوریه و عراق تجربه مقاومت را از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آموختند. آمریکا هر بمب را پنج میلیون دلار به عربستان می‌فروشد تا آن‌ها مردم یمن را بمباران کنند. این مدل مقاومت که در دفاع مقدس شکل گرفت، نظریه و مکتب مقاومت شد. امیدواریم این مکتب مقاومت، ما را در جنگ اقتصادی هم به پیروزی برساند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار