شهردار تبریز:

تندیس 40 متری سرداران آذربایجان در تبریز احداث می‌شود

«ایرج شهین باهر» گفت: در آینده‌ای نزدیک تندیس 40 متری سرداران آذربایجان را در راستای گرامیداشت فرماندهان دوران دفاع مقدس می‌سازیم.
کد خبر: ۳۶۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ - 28September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «ایرج شهین باهر» شهردار تبریز امروز در همایش بسیجیان شهرداری که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: هر روزمان از سال، هفته دفاع مقدس است و ما نگاه مناسبتی به این رویداد ملی نداریم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس اتحاد و همدلی موجب پیروزی ما شد، رزمندگان به توانایی خودشان متکی بودند و خوداتکایی داشتند.

شهردار تبریز علت مشکلات اخیر را نگاه عده‌ای به خارج از کشور دانست و عنوان کرد: چون فکر می‌کنیم خارجی‌ها مشکلات‌مان را حل می‌کنند تعلل داریم، این درحالیست که با خوداتکایی امکان پیروزی در جنگ اقتصادی هم وجود دارد.

وی یادآور شد: در شهرداری تبریز 6 هزار بسیجی داریم و این یعنی 50 درصد کارکنان ما بسیجی‌اند اما این کافی نیست و باید مردم تاثیر این بسیجی‌ها را در مبارزه با فساد ببینند.

شهین‌باهر از کارکنان شهرداری تبریز خواست افراد دخیل در حذف اسامی شهدا از برخی معابر شهری را به او معرفی کنند و در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: امثال شهید باکری با سخنرانی‌هایشان ماندگار نشده‌اند، این اعمال و رفتار باکری بود که او را ماندگار کرد.

وی اذعان داشت: حضور 10 درصد بسیجی میان کارکنان برای اصلاح یک سیستم کافی است و ما باید تاثیر 50 درصد بسیجی را در شهرداری تبریز ببینیم؛ لذا کسانی که از شاخصه‌های بسیج دورند عنوان مقدس بسیج را با خود یدک نکشند.

شهردار تبریز در پایان صحبت‌های خود از آغاز مطالعات احداث تندیس سرداران آذربایجان خبر داد و افزود: ارتفاع این تندیس 40 متر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار