فرمانده سپاه استان اردبیل:

یک قدم عقب‌نشینی کنیم دشمن صد قدم پیش می‌آید

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: چنانچه در مقابل زیاده‌خواهی و گزافه‌گویی‌های دشمنان تسلیم شده و یک قدم عقب برویم، دشمن چند صد قدم جلو خواهد آمد.
کد خبر: ۳۶۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ - 28September 2019

یک قدم عقب‌نشینی کنیم دشمن صد قدم پیش می‌آیدبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده» امروز در یادواره شهدای عملیات «والفجر ۸» و گرامیداشت یاد شهدای «یگان دریایی لشکر ۳۱ عاشورا» در اردبیل اظهار داشت: دشمنان در هر شرایطی مترصد آن هستند که در مقابل آرمان‌های نظام یک قدم عقب‌نشینی کنیم تا آنان صد قدم پیش آمده و باورهای شیطانی خود را در جامعه گسترش دهند.

وی به ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا تأکید کرد و افزود: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نبوده و چنانچه این موضوع به‌شکل مناسبی در جامعه نهادینه شود، دشمنان نیز در دستیابی به اهداف خود ناکام خواهند ماند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: در تمامی شرایط مدیون شهدایی هستیم که به فرمان امام راحل لبیک گفته و جان خود را برای پیروزی انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند.

بابازاده عنوان کرد: شهدا و رزمندگان قهرمانان جنگی هستند که با هوشیاری و بصیرت بالای خود ذره‌ای در مقابل استکبار عقب‌نشینی نکرده و با تمام وجود در مقابل آنان ایستادگی کردند.

وی متذکر شد: اعتقاد به راه شهدا و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی نوید دهنده شکستی دیگر برای استکبار جهانی است تا بار دیگر نصرت الهی در انتظار دلیرمردان و شیرزنان انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار