مدیر محتوایی و موزه آرایی سازمان موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس:

ِالمان «تن و تانک» در کشور بی‌نظیر است

«محمد علی دانشی‌راد» المان تن و تانک را از نظر وسعت اولین در کشور قلمداد کرد و گفت: این وسعت در یادمان‌های کشور بی‌نظیر است و تاکنون در هیچ کدام از استان‌ها این نوع یادمانی را نداشته‌اند.
کد خبر: ۳۶۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ - 28September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «محمد علی دانشی راد» مدیر محتوایی و موزه آرایی سازمان موزه ها و یادمان های دفاع مقدس در مراسم کلنگ زنی المان تن و تانک ویژه شهید ذوالفقاری با اشاره به تقارن محرم و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این پیوند نشان دهنده فداکاری هایی است که نشان دهنده فداکاری هایی که جوانان همچون حضرت علی اکبر (ع) داشتند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی غلبه تجهیزاتی دشمن به کمک کشورهای دیگر دنیا بر ایران واقعی بود اما رزمندگان با تقوا، پرهیزکاری و شجاعت و بهره مندی از فرماندهان با خلاقیت و ابتکارتشان سهم بزرگی در پیروزی داشتند.

دانشی راد با اشاره به المان تن و تانک ادامه داد: این طرح بعد از دو سال اکنون به مرحله اجرا شدن رسیده است.

مدیر محتوایی و موزه آرایی سازمان موزه ها و یادمان های دفاع مقدس المان تن و تانک را از نظر وسعت اولین در کشور قلمداد کرد و یادآور شد: این وسعت در یادمان های کشور بی نظیر است و تاکنون در هیچ کدام از استان ها این نوع یادمانی را تاکنون نداشته اند.

وی تاکید کرد: این طرح شامل قطعه هایی از دایره ها با شیب های تند است که ادوات جنگی دشمن روی آن سوار می شود.

دانشی راد همچنین بیان کرد: در این یادمان تمامی تجهیزات جنگی دشمن نقطه ای را که مجسه شهید ذوالفقاری با دست های خالی ایستاده است را نشانه گرفته اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار