امام جمعه پلدختر:

یاد و خاطره شهدا نباید فراموش شود

حجت الاسلام «سید محسن موسوی» با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا نباید هیچگاه فراموش شود، گفت: دشمن به دنبال این است که ما آلزایمر دفاع مقدسی بگیریم، این در حالی است که باید یاد شهدا برتارک جامعه ما بدرخشد.
کد خبر: ۳۶۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ - 28September 2019

یاد و خاطره شهدا  نباید فراموش شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر در یادواره شهدای جهادگر این شهرستان که در سالن جهاد کشاورزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای جهادگر اظهار داشت: یادواره شهدا باید با قدرت، عظمت و قوت برگزار شود که انتظار دارم در یک فرصت مناسب یک یادواره ویژه شهدای جهادگر پلدختر را با حضور مردم، کشاورزان و روستائیان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه کمتر اداره‌ای در پلدختر وجود دارد که شهدایش به اندازه شهدای جهاد باشد، افزود: خانواده جهاد یک ظرفیت قوی، فوق العاده و پرمعناست که باید از ظرفیت آن استفاده شود.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا هیچگاه نباید فراموش شود، عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که ما آلزایمر دفاع مقدسی بگیریم، این در حالی است که باید یاد شهدا برتارک جامعه ما بدرخشد.

وی با اشاره به اینکه هنوز مشکلات زیادی در پلدختر وجود دارد که باید برطرف شود، بیان کرد: مشکل اصلی ما در پلدختر بحث خسارات حوزه کشاورزی است که باید به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها