تجلیل از بازنشستگان ارتش و رزمندگان دفاع مقدس در خاش + تصاویر

همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس از بازنشستگان ارتش و رزمندگان دوران هشت سال جنگ تحمیلی در مرکز آموزش 08 شهید سرتیپ ابراهیم نوری خاش تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۳۶۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 28September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس از بازنشستگان ارتش و رزمندگان دوران هشت سال جنگ تحمیلی در مرکز آموزش 08 شهید سرتیپ ابراهیم نوری خاش تجلیل شد.

سرهنگ «عبدالرحمن ساسانیان فرد» فرمانده مرکز آموزش 08 ارتش در خاش در این مراسم اظهار داشت: نیروهای ارزشمند ما در ارتش در کنار سایر نیروهای مردمی و بسیج و سپاه در دوران دفاع مقدس برای کشور عزت و افتخار کسب کرده‌اند و شایسته است از نقش آفرینی‌ها و خدمات این عزیزان و خانواده‌های معظم آنان تجلیل کنیم.

وی بیان کرد: فرماندهان و کارکنان ارتش با ویژگی ولایت مداری، اخلاص، ایثار، از خودگذشتگی و روحیه انقلابی و مبارزه طلبی از سال های نخستین شکل گیری انقلاب اسلامی وفاداری خود را به کشور و ملت نشان داده اند و در دوران دفاع مقدس و بعد از آن برای حفظ ارزش ها و دفاع از مرزهای میهن هزینه پرداخت کرده اند و همچنان پا در رکاب رهبری و ملت سرافراز هستند.

این مسئول اظهار داشت: پاسداشت مقام شهیدان و تجلیل از رشادت های رزمندگان اسلام کمترین کاری است که می‌توان برای زنده نگه داشتن یاد و نام خدمتگذاران مردم انجام داد.

فرمانده مرکز آموزش 08 خاش ادامه داد: ارتش با صلابت و اقتدار از آرمانهای والای اسلامی و انقلابی صیانت می‌کند و قطعا در حراست از مرزهای میهن و مقابله با تهدیدات دشمنان مقتدرانه در صحنه حاضر است.

سرهنگ ساسانیان فرد گفت: دستاوردهای دفاع مقدس برای کشور گنجینه و سرمایه‌ای ارزشمند بوده که بهره گرفتن از ظرفیت‌های یادگاران هشت سال جنگ و نیروهای با تجربه می تواند به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک کند.

«علی سعدی» مسئول پایگاه حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس هم از تلاشها و خدمات فرماندهان و کارکنان ارتش به جامعه هدف و تجلیل از بازنشستگان ارتشی قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار