فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

انقلاب اسلامی توانسته تمام خطوط قرمز آمریکا را زیر پا بگذارد

سردار مرتضی کشکولی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانسته تمام خطوط قرمز آمریکا را زیر پا بگذارد، گفت: آمریکا دیگر قدرت نظامی گذشته خود را ندارد و برای جبران این نقطه ضعف از فشارهای اقتصادی علیه جمهوری اسلامی استفاده می‌کند.
کد خبر: ۳۶۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ - 28September 2019

انقلاب اسلامی توانسته تمام خطوط قرمز آمریکا را زیر پا بگذارد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ظهر امروز در همایش تجلیل از اساتید ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: برای جبران زحمات شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام بایستی با تلاش خود جمهوری اسلامی را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه صدام در روزهای ابتدایی جنگ که بسیاری از مناطق کشور را اشغال کرده بود به ایران پیشنهاد صلح داد، افزود: امروز نیز شاهد این هستیم که آمریکا در حالی که فشار اقتصادی همه جانبه به ایران اعمال کرده است پیشنهاد مذاکره و صلح می‌دهد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: جنگ هنوز تمام نشده است، بلکه تنها از حالت نظامی به جنگ اقتصادی تبدیل شده است؛ اما امروز برخلاف روزهای ابتدایی انقلاب گروه‌های مقاومت بسیاری از ایران حمایت می‌کنند و جمهوری اسلامی دست برتر را در خاورمیانه دارد.

کشکولی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی توانسته تمام خطوط قرمز آمریکا را زیر پا بگذارد، تصریح کرد: آمریکا دیگر قدرت نظامی گذشته خود را ندارد و برای جبران این نقطه ضعف از فشارهای اقتصادی علیه جمهوری اسلامی استفاده می‌کند که ان شا الله با تدبیر مسوولان و پشتیبانی مردم بر فشارهای اقتصادی فائق خواهیم آمد.

وی خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات کشور بایستی قدرت مطالبه‌گری را در بین مردم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار