راوی دفاع مقدس:

رزمندگان در اسارت با اتحاد و همدلی به پیروزی رسیدند

«مفید اسماعیلی» گفت: دشمن هرگز نتوانست اتحاد و همدلی بین رزمندگان اسیر را از بین ببرد و ما با همان اتحاد توانستیم در اسارت هم پیروز باشیم.
کد خبر: ۳۶۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ - 28September 2019

رزمندگان در اسارت با اتحاد و همدلی به پیروی رسیدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مفید اسماعیلی» رزمنده دفاع مقدس و مدافع حرم در مراسم عصر شعر و خاطره دفاع مقدس که با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و دانشجوی شهرستان نکا عصر امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد به نقش رزمندگان اسلام در ایجاد وحدت و همدلی پرداخت و اظهار داشت: دفاع مقدس از ابتدای انقلاب آغاز شده و هنوز ادامه دارد.

وی به ذکر خاطراتی از دوران اسارت پرداخت و گفت: دشمن هرگز نتوانست اتحاد و همدلی بین رزمندگان اسیر را از بین ببرد و ما با همان اتحاد توانستیم در اسارت هم پیروز باشیم.

مشاور فرهنگی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، دوقطبی شدن را باعث از بین رفتن وحدت دانست و افزود: دشمن درصدد این است که با ایجاد تفرقه به کشور آسیب برساند و ما باید حواسمان باشد.

اسماعیلی با بیان اینکه راهی که انتخاب کردیم پر از دردها، فراق و دوری است، عنوان کرد: امروز ملت ایران در این مسیر مقتدرانه ایستاده است.

وی به ذکر خاطراتی از شهدای مدافع حرم نکا پرداخت و از تدوین و چاپ کتاب شهید مدافع حرم «حسین مشتاقی» خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار