نخستین یادواره شهدای تیپ مستقل 288 زرهی ارتش در خاش برگزار شد

نخستین یادواره شهدای تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش مستقر در خاش با محوریت شهدای گردان ۲۳۱ تانک با حضور امام جمعه، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ - 28September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، نخستین یادواره شهدای تیپ مستقل 288 زرهی ارتش مستقر در خاش با محوریت شهدای گردان 231 تانک با حضور امام جمعه، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش اظهار داشت: شهیدان، جانبازان و آزادگان در جنگ تحمیلی هشت ساله به عنوان الگوهای مقاومت با جانفشانی، ایثارگری و از خودگذشتگی در مواجهه با دشمنان اسلام و کشور شجاعانه در صحنه حاضر شدند و مقتدرانه و ظفرمندانه برای کشور عزت و افتخار کسب کردند.

وی گفت: نیروهای سخت کوش و ولائی ارتش در دوران دفاع مقدس با شایستگی از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی و مرزهای میهن دفاع کردند که حضور موثر ارتشیان دلاور ما در عرصه جنگ جاودانه و ماندگار بوده و از ذهن ملت بزرگ ایران پاک نمی‌شود.

سرهنگ «حسین محمدشفیعی» فرمانده تیپ مستقل 288 زرهی ارتش مستقر در خاش هم گفت: ارتش به عنوان یک نهاد و ارگان نظامی تابع فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی بوده و در کنار صیانت از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی و دفاع از مرزها و آرمان های میهن در سخت ترین شرایط در کنار ملت حاضر است.

وی افزود: ارتش خود را فدای ملت می‌داند و ارتشیان سرافراز با ویژگی ولایت مداری، مردم داری و مردمیاری در شرایط دشوار کشور به یاری مردم می آیند و به مانند دوران دفاع مقدس در حوادثی مانند سیلاب و غیره به صحنه می آیند و با روحیه از خودگذشتگی و ایثار به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

سرهنگ شفیعی ادامه داد: ارتش علاوه بر حضور در فعالیت های رزمی و دفاعی در عرصه‌های بهداشت و درمان، آموزش، ورزش و پروژه های محرومیت زدائی تاثیرگذار حاضر می‌شود.

در این مراسم ضمن رونمائی از کتاب زندگینامه شهدای گردان ۲۳۱ تانک، از خانواده‌های شهداء، جانبازان، کارکنان پایور از سوی فرماندهی و عقیدتی سیاسی تیپ تقدیر به عمل آمد.

برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه فرهنگی و ادوات زرهی در سطح پادگان از دیگر برنامه‌های جانبی این یادواره بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار