استاندار کرمان:

پیروزی در جنگ اقتصادی نیاز به مشارکت همگانی دارد

استاندار کرمان گفت: پیروزی ما در جنگ نظامی و فیزیکی با مشارکت و همکاری همه مردم محقق می‌شود و پیروزی در جنگ اقتصادی هم نیز نیاز به مشارکت همگانی دارد.
کد خبر: ۳۶۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ - 29September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمدجواد فدایی» استاندار کرامن امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با بیان اینکه موفقیت‌هایی که در کشور نصیبمان شده از گذشت و ایثار شما عزیزان است، اظهار داشت: جنگ تحمیلی، مبنای عقیدتی داشت و این جنگ برای دفاع از نظام اسلامی و اسلام بود و مبنای دفاع ما نیز آیات قرآنی بوده است.

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هم دفاع از حاکمیت نظام و کشور باید در مرحله اول باشد عنوان کرد: نکاتی که در جنگ فیزیکی مورد استفاده قرار گرفت، باید در جنگ اقتصادی هم مد نظر قرار گیرد.

استاندار کرمان گفت: همکاری و مشارکت مردم و همه اقشار و آموزه‌های قرآنی باعث شد که پیروزی ما درجنگ نظامی و فیزیکی محقق شد و پیروزی در جنگ اقتصادی هم نیز نیاز به مشارکت همگان دارد.

این مسئول با بیان اینکه در کنار اعتقادات باید دیدگاه‌های خود را نیز بیان کنیم افزود: بر اساس آموزه های قرآنی، باید مواضع سیاسی و دیدگاه های نظام را مطرح کرد و در تداوم این راه استقامت، پایداری و مقاومت نمود.

فدایی با بیان اینکه اگر مقاومت و پایداری نبود، موفق نمی‌شدیم گفت: همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس استقامت کرده و به پیروزی رسیده‌ایم، در جنگ اقتصادی نیز باید استقامت داشته باشیم و جامعه باید خود را برای مقاومت در این جنگ آماده کند و اگر این استقامت وجود داشته باشد خداوند ما را تنها نخواهد گذاشت و نیروهای مثبتی را برای پیروزی در این جنگ و دور کردن ترس و حزن به سوی ما خواهد فرستاد.

این مسئول تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی کنونی که بر کشور تحمیل شده، موفق شویم، باید ترس و حزن که دو عمل اصلی که اراده‌ها را از بین می‌برد را کنار بگذاریم.

استاندار کرمان در پایان با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات ما موضوع اشتغال است، در این راستا مردم باید به دولت کمک کنند و افراد دارای تخصص با افراد دارای تمکن مالی در کنار یکدیگر قرار گیرند تا فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زا رونق گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها