فرمانده سپاه عاشورا:

بیانیه گام دوم انقلاب محصول دستاوردهای دفاع مقدس بود

سردار «عابدین خرم» گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محصول دستاوردهای دفاع مقدس بود و ما با انقلاب اسلامی در عرصه علم و فناوری پیشگام بودیم.
کد خبر: ۳۶۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ - 29September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرّم» فرمانده سپاه عاشورا امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز اظهار داشت: هفته دفاع مقدس مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ایستادگی مردم ایران مقابل مستکبران است.

وی گفت: بالا بودن ارزش این هفته به این دلیل است که مقطعی از تاریخ درخشان ایران را رقم میزنند که دشمنان می‌خواستند که مردم را نسبت به انقلابی که کرده ایم پشیمان کنند که الحمدالله عملی نشد بلکه رزمندگان عظمت و عزت آفرینی کردند که در ابعاد مختلف مورد اقتدار ارزش‌های انسانی قرار گرفت.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: دشمنان با جنگ هشت ساله درصدد بودند مردم را نسبت به انقلاب خود ناامید کنند؛ در دفاع مقدس اگر حفظ ارزش‌ها و تمامیت ارضی نبود، هرگز سرافراز نمی‌شدیم.

این مسئول با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی تمدن‌ساز است، عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب محصول دستاوردهای دفاع مقدس بود و ما با انقلاب اسلامی در عرصه علم و فناوری پیشگام بودیم و باید در راستای تحقق بیانیه گام دوم حرکت کنیم.

خرّم افزود: خلاقیت، ابتکار و نوآوری در بحث دفاع در ایام جنگ چشمگیر بود و نظیر این موضوع بی‌شمار هستند. دفاع مقدس راهی بود که ما ملت ایران را در قالب نیروهای بسیج دیدیم و جوانان این ملت و مشارکت مردمی صفحه را به نفع انقلاب برگرداندند.

وی با بیان اینکه چالش‌های امروز ما به این خاطر است که برخی می‌خواهند که تمدن اسلامی را با پروتکل و فرهنگ غربی پیش ببرند، گفت: غرب مدام از آزادی می‌گوید و آزادی از نظر آنها عمل شنیع و قانونی شدن همجنس‌بازی است. ما این نوآزادی را نمی‌خواهیم زیرا انقلاب اسلامی آزادی اندیشه و آزادی سیاسی است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه تبریز اولین‌هایش همه از جنس از ادب، اخلاق و مشاهیر بوده، تشریح کرد: این شهر حوادث زیادی به خود دیده و احیای شاخص‌های هویتی در محلات به شدت نیاز است. ایجاد المان‌های بصری در تبریز نیازمند کمک هنرمندانی چون بهزاد پروین قدس است.

وی با بیان اینکه برخی ایرادات به شهرداری وارد است، گفت: ناعدالتی مضاعف در ترکیب‌بندی شهر تبریز مشهود است و حاشیه تبریز به واقع در حاشیه است. موضوع مورد نقد دیگر ترویج سبک غربی در تبریز است.

خرّم در پایان با اعلام آمادگی خاتم الانبیا برای همکاری با شهرداری و شورا خاطرنشان کرد: مردم از برخی شهرداران مناطق ناراضی‌اند و این مجموع عملکرد به شورا بازمی‌گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار