قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

عزت و عظمت امروز ایران اسلامی دستاورد بزرگ دفاع مقدس است

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دستاورد مهم دفاع مقدس عزت و عظمت ایران است. برکت تفکر جهادی مبتنی بر دفاع مقدس باعث شد تا افسر جوان ما در دفاع از آسمان کشور به هیچ پهپاد متجاوزی اجازه حضور نمی‌دهد و در لحظه‌ای آن را ساقط می‌کند.
کد خبر: ۳۶۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ - 29September 2019

عزت وعظمت امروز ایران اسلامی دستاورد بزرگ دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین «غلامرضا نوفرستی» صبح امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت به دستاوردهای دفاع مقدس برای کشور اشاره کرد و اظهار داشت: اولین و مهم ترین دستاوردی که دفاع مقدس برای ما به همراه داشت معرفی اسلام ناب محمدی بود؛ زیرا در جریان جنگ مکتب اصیل اسلام که در طول تاریخ همیشه علیه آن مبارزه می شد، به جهان معرفی شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی که ۴۰ سال از عمر آن می‌گذرد، حاصل اجتماع مومنین حول محور امام خمینی (ره) بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به برپایی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تصریح کرد: این معجزه الهی یکی از حقیقت های بی بدیلی است که حاصل دوران دفاع مقدس است زیرا حقیقت اسلام امروز در جریان این معجزه خودش را نشان می دهد.

نوفرستی ادامه داد: به برکت مجاهدت های رزمندگان، شهدا و آزادگان که راه کربلا را باز کردند امروز میلیون ها نفر لیاقت زیارت اربعین را پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه امروز نیز اندیشه دفاع مقدس و جهاد و مقاومت در جبهه های مقاومت اسلام در حال گسترش است؛ گفت: اگر امروز عراق و سوریه توانستند با توطئه آمریکایی- داعشی مقابله کنند و کشور خود را نجات دهند حاصل شکل گیری نیروهای مردمی و بسیج به پیروی از دفاع مقدس ما در این کشورها بوده است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: جبهه مقاومت انسجام امروز خودش را حاصل تفکر و تجربیات دفاع مقدس ما می داند و آن را در کشورهای فلسطین و لبنان و یمن و مصر می بینیم.

نوفرستی گفت: دستاورد مهم دفاع مقدس عزت و عظمت ایران است. برکت تفکر جهادی مبتنی بر دفاع مقدس باعث شد تا افسر جوان ما در دفاع از آسمان کشور به هیچ پهپاد متجاوزی اجازه حضور نمی‌دهد و در لحظه‌ای آن را ساقط می‌کند.

وی ادامه داد: اما عربستان با این همه ادعا تبدیل شده به گاو شیرده آمریکا و جرات ندارد حتی یک تشر یا تهدیدی برای حفظ منافع خود داشته باشد چون به گفته خود آمریکایی ها، آنها بدون آمریکا دو هفته هم بیشتر تداوم ندارند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تاکید کرد: توجه به جوانان و ارتباط آنان با نسل دفاع مقدس و اعتماد به این نسل است که می تواند گام دوم انقلاب را به سرانجام خود برسانند.

در این مراسم هچنین از نرم افزار  زیارت مجازی شهدای گمنام خراسان جنوبی رونمایی شد و یکی از رزمندگان و راویان دفاع مقدس به تشریح عملیات ثامن الائمه پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها