برگزاری یادواره شهدای بهداری رزمی در اردبیل

یادواره شهدای بهداری رزمی سپاه استان اردبیل با حضور معاون بهداری سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ - 29September 2019

برگزاری یادواره شهدای بهداری رزمی در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، یادواره شهدای بهداری رزمی سپاه استان اردبیل قبل از ظهر امروز در محل حسینیه نمایشگاه رزمی و فرهنگی عملیات والفجر 8 در اردبیل برگزار شد.

در این یادواره که با حضور رزمندگان و پیشکسوتان بهداری رزمی از استانهای اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار شد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه کارکرد یادواره ها در فراموش نشدن یاد و خاطره شهدا قابل توجه است، افزود: ذکر یاد و نام شهدا و توجه به مرام و مکتب و آرمانهای شهدا از واجبات و ضروریات امروز جامعه است و بایستی تقویت شود.

در ادامه سردار احمد عبدالهی معاون بهداری سپاه طی سخنانی به چرایی شروع جنگ از طرف رژیم بعثی عراق پرداخت و افزود: دشمنان انقلاب با به وجود آوردن جنگ سعی در خشکاندن ریشه درخت نوپای انقلاب داشتند ولی شجاعت و ایثار رزمندگان معادلات آنها و اربابان منطقه ای و فرامنطقه ای آنها را بر هم زد.

عبدالهی با بیان اینکه کشتی انقلاب توانسته به سلامت از خطرات و ناملایمات عبور کند پیشکسوتان دفاع مقدس را سربازان همیشه آماده صحنه های مختلف دانست و بر تجلیل و قدردانی از آنان عزیزان تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار