حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد:

تقویت اقتصاد داخلی تداوم راه شهداست

امام جمعه موقت تهران تقویت اقتصاد داخلی را تداوم راه شهدا دانست و گفت: امروز ملت ایران در سخت‌ترین تجربه تحریمی جهان، با صلابت راه خود را ادامه داده و فشار غیر انسانی غرب را تحمل کرده و از آرمان‌های شهدای خود دفاع می‌کند.
کد خبر: ۳۶۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ - 29September 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمدحسن ابوترابی‌فرد» در مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تشییع پیکر‌های مطهر دو شهید گمنام دوران هشت دفاع مقدس که امروز (یک‌شنبه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، فعالیت‌های اقتصادی را تداوم راه شهدا دانست و اظهار داشت: در آغاز جنگ تحمیلی تنها محور درآمد‌های ارزی کشور صادرات نفت خام بود؛ اما امروز ستون فقرات اقتصاد را کالا‌های تولیدی و صادرات تشکیل داده است.

وی افزود: امروز هر چند که بخواهیم نفت خود را علی‌رغم سخنان بیهوده رئیس جمهور آمریکا صادر می‌کنیم؛ اما اقتصاد کشور متکی بر درآمد‌های آن نیست؛ بلکه صادرات کالا‌های تولید داخلی توانسته است اقتصاد کشور را اداره کند.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: پیشرفت‌هایی که در عرصه دفاعی اعم از موشک، پهپاد، پدافند هوایی و عرصه‌های دیگر نظیر هسته‌ای، لیزری و... رخ داده، در لایه‌های مختلف کشور نیز دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: اقتصاد ایران با تکیه بر دانش، فناوری، فعالیت کارآفرینان و کارگران، در آینده‌ای نه‌چندان دور به اقتصاد بزرگ آسیا تبدیل خواهد شد و امروز دنیا در انتظار رویش اقتصادی و عزم و اراده ملت ایران است و این راه را با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و استقامت و صبر ملت ایران طی خواهیم کرد.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران در سخت‌ترین تجربه تحریمی جهان، با صلابت راه خود را ادامه داده و فشار غیر انسانی غرب را تحمل کرده و از آرمان‌های شهدای خود دفاع می‌کند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها