امام جمعه بیرجند:

باید طرحی جامع برای مقابل با دشمن توسط بسیج طراحی و اجرا شود

امام جمعه بیرجند گفت: نگرانی ما این است که در فضای مجازی و حقیقی از پشت مرزها برای فرزندانمان نقشه می‌ریزند و می‌خواهند یک بچه حزب‌اللهی را بی دین کنند، از این رو بسیج نیز باید با یک طرح جامع در مقابل دشمنان ایستادگی کند و افراد را با تفکر بسیجی آشنا سازد.
کد خبر: ۳۶۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ - 29September 2019

باید طرحی جامع برای مقابل با دشمن توسط بسیج طراحی و اجرا شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی امروز در دیدار با سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: خداوند به شما توفیق بزرگی داده و ان‌شاءالله از این ظرفیت عظیم و شرایط آخرالزمانی حداکثر بهره‌برداری را در جهت زمینه سازی ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) به وسیله مسئولان و پیکره بسیج مستضعفین صورت بگیرد.

وی ادامه داد: امروز چه در سطح کشور و چه در سطح جهان، جایگاه تفکر بسیجی بر دوست و دشمن واضح و روشن است و خوشبختانه تفکر بسیجی به سراسر جهان صادر شده است.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه ظرفیت بسیج بیشتر از این حرف‌ها است، افزود: تفکر بسیج، یک تفکر کارساز است و در طول این 40 سال خودش را قوی نشان داده است، در کنار انواع و اقسام تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم تفکر بسیج، پیشنهاد می‌شود تا طرحی کارشناسی شده در جهت تبلیغات بسیج نیز ارائه شود.

عبادی تصریح کرد: گسترش فرهنگ بسیج بسیار حائز اهمیت است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، طرح شجره صالحین بیشتر در جهت خودسازی و آگاهی بخشیدن به خود افراد است، لذا در جهت گستردگی بسیج باید فکری کرد تا این فرهنگ به دیگران نیز سرایت پیدا کند.

وی یادآور شد: در طی این طرح هر بسیجی می تواند تفکر، ایده و حضور بسیج در صحنه‌‌ها را به یک فرد دیگر بشناساند و وی را جذب بسیج کند زیرا بسیج همواره مورد خوش بینی همگان بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: هر فردی می تواند بسیجی باشد اما شرط آن این است که بسیجیان به یک طرح سازنده، موثر و مستدل مجهز شوند و یکی از کارهایشان این باشد که در طول شبانه روز با افرادی که زمینه جذب در آن‌ها وجود دارد، به صورت چهره به چهره حرف بزنند و آن ها را دعوت، تشویق و وارد بر تفکر بسیجی کنند.

عبادی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه همه بسیجی‌ها اهل عمل و کار هستند و به گونه های مختلف کار، خدمت و همکاری می‌کنند، گفت: یکی از اقداماتی که مخصوصا در این مقطع می‌تواند بازتاب بسیار موثری داشته باشد، حضور فیزیکی بسیجی‌ها در صحنه‌هاست، زیرا امروز جمعیتی بی‌دلیل حرف می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانید یک طرح گویا برنامه‌ریزی کرده و آن را به زیر مجموعه های خود ابلاغ کنید، به زودی در گستردگی بسیج شاهد جمعیت‌هایی چند برابری خواهیم بود و در جهت حضور فیزیکی در انواع و اقسام صحنه‌هایی که باید با اهل باطل رقابت کرد، می‌توانید کارآمدی خود را گویاتر نشان دهید و موثرتر از هر قلم و بیانی، مسائل را حل کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها