نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

امنیت امروز کشور ما رهاورد دوران دفاع مقدس است

امام جمعه کرمان گفت: امروز دستاوردهای دفاع مقدس برای ما محسوس است و نسل بعد باید با این دستاوردها آشنا شوند، زیرا امنیت کشور ما رهاورد دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۶۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ - 29September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» امروز در آیین نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شما رزمندگان میراث گرانبهایی هستید که خیلی از همرزمان شما در کنارتان شهید شدند و هر لحظه این خاطرات در ذهن شما یادآوری می‌شود.

وی گفت: آنهایی که در دفاع از این مرز و بوم در جبهه، سنگر و میدان نبرد حاضر شدند و سربلند بیرون آمدند و بعد از جنگ وارد میدان و سازندگی را شروع کردند در آینده این عزیزان در بین ما نیستند و باید به نقل از این عزیزان صحبت شود، پس باید قدر این بزرگواران را دانست.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: در دوران کنونی که رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند باید مبانی دفاع مقدس و آنچه در این دوران رخ داده را بیان کنند و  بنویسند تا این کتاب‌ها به عنوان مرجع مورد استفاده نسل های بعد قرار گیرد.

علیدادی با بیان اینکه نسل امروز در مورد جنگ تحمیلی سوال بسیار دارد و اینکه چرا صدام با ایران جنگ کرد؟ آیا با ایران دشمنی داشت یا احساس حقارت می‌کرد و یا اینکه از این انقلاب می‌ترسید که به عراق صادر شود ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نسلی تربیت شد که در تاریخ و در صدر اسلام بی‌نظیر است و نمونه ندارد و نسل امروز باید این عزیزان را بشناسند.

وی عنوان کرد: این نسل بی‌نظیر در دوران دفاع مقدس به سرعت آرایش گرفت و فرماندهان و سربازان با سرعت و به خوبی تربیت شدند، که رمز آن استقامت است و در جنگ اقتصادی نیز به سرعت باید آرایش جنگی گرفت تا در این جنگ نیز به پیروزی دست یابیم.

این مسئول متذکر شد: امروز دستاوردهای دفاع مقدس برای ما محسوس است و نسل بعد باید با این دستاوردها آشنا شوند و امنیت امروز کشور ما رهاورد دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار