مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

پیشکسوتان دفاع مقدس با تمام توان در خدمت ارزش‌های انقلاب هستند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با بیان اینکه کردستان زادگاه انسان‌های انقلابی و ایثارگر است، گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس با تمام توان در خدمت ارزش‌های انقلاب هستند.
کد خبر: ۳۶۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ - 29September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح الله مالکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان در همایش نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت که صبح امروز در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس مصوب شد که این همایش همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار شود.

وی با بیان اینکه حضور رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف مایه خیر و برکت است، گفت: برای حفظ پویایی و انتقال روحیه انقلابی به نسل‌های آینده، یاد و خاطره حماسه‌ها و رشادت‌های شهیدان انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با بیان اینکه کردستان زادگاه انسان‌های انقلابی و ایثارگر است، خاطرنشان کرد: تداوم راه شهدا سبب رشد و ارتقای جامعه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی خواهد شد.

وی تأکید کرد: نسل جوان جامعه تشنه دانستن و یادگیری است و دشمن نیز آماده است تا از این فرصت به نفع خود استفاده کند.

سردار مالکی گفت: ۶ هزار و ۷۶۵ نفر پیشکسوت بومی دوران دفاع مقدس در استان حضور دارند که بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر آنها در سنندج هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان یادآور شد: امروز در این همایش از ۷۰۰ نفر و در دیگر شهرستان‌های استان هم با توجه به شرایط مالی و اعتبار در نظر گرفته شده از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل می آید.

سردار مالکی تصریح کرد: یادگاران دوران دفاع مقدس افتخارآفرینان میهن اسلامی هستند و امروزه به‌عنوان یادگار شهدا و امام شهدا و حافظ ارزش‌ها تلاش و خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار