فرمانده سپاه ناحیه سنندج:

پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت نباید در پیچ و خم زندگی گرفتار شوند

فرمانده سپاه ناحیه سنندج گفت: نباید بگذاریم که پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در پیچ و خم زندگی گرفتار شوند.
کد خبر: ۳۶۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ - 29September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سرهنگ «حسن عسگری» فرمانده سپاه ناحیه سنندج امروز در همایش نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد اظهار داشت: دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است چرا که بعد از جنگ عده‌ای بر طبل ناامیدی رزمندگان کوبیدند اما امام (ره) فرمودند؛ برای یک لحظه هم از جنگ پشیمان نیستیم چرا که توانستیم ابهت دو جبهه غرب و شرق را بشکنیم و پایه‌های نظام را مستحکم کنیم و برکات انقلاب اسلامی را به جهانیان صادر کنیم.

وی گفت: برکات جنگ در صدر انقلاب، امروز در عرصه بین المللی کاملا مشهود است چرا که با دستان خالی در مقابل دنیای کفر ایستادیم و جوانان سینه سپر کردند و افتخارات آفریدند.

عسگری افزود: امروز مردم یمن از فرهنگ دفاع مقدس یاد گرفتند که با دستان خالی در مقابل مدرن‌ترین کشورها شجاعانه ایستادند و مقابله کردند و همچنین شاهد مهاجرت معکوس مردم فلسطین هستیم که به برکت محور مقاومت هر روز اوج می‌گیرد که از ارزش ها و دستاورد و برکات دفاع مقدس بود.

این مسئول گفت: همانطور که امام (ره) فرمودند نگذارید پیشکسوتان جهاد و مقاومت در پیچ و خم زندگی فراموش شوند باید مسئولان هم در این راستا گام‌های اساسی بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها