فرمانده منطقه دوم پایگاه دریایی سپاه:

دست برتر بودن ایران در منطقه نشات گرفته از فرهنگ شهادت است

سردار «رمضان زیراهی» با بیان اینکه در زمان جنگ برای یک وجب خاک می‌جنگیدیم، گفت: امروز مرز ما دریای مدیترانه است و ایران دست برتر منطقه را دارد و این نشات گرفته از فرهنگ شهادت است.
کد خبر: ۳۶۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ - 29September 2019

دست برتر بودن ایران در منطقه نشات گرفته از فرهنگ شهادت است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «رمضان زیراهی» فرمانده منطقه دوم پایگاه دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور بوشهر ضمن بیان اینکه  ما باید روحیه ایثار و از خود گذشتگی را در خود تقویت کنیم، اظهار داشت: گروهی می خواهند گذشته را از ما بگیرند؛ در زمان جنگ تحمیلی همه در یک راستا حرکت می کردند و امروز به این همدلی نیازمندیم.

وی گفت: در زمان جنگ برای یک وجب خاک می جنگیدیم و امروز مرز ما دریای مدیترانه است و ایران دست برتر منطقه را دارد و این نشات گرفته از فرهنگ شهادت است.

فرمانده منطقه دوم پایگاه دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه قدرتمند بودن نیاز دنیای امروز است و گرنه دستاوردهای ما در کوتاه ترین زمان ممکن از بین خواهد رفت، خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی تجهیزات ما در مقابل عراق بسیار کمتر بود ولی جنگ ما در مقابل آنها جنگ حق در برابر باطل بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار