طی بیانیه‌ای صورت گرفت؛

تجدید میثاق پیشکسوتان جهاد و مقاومت با رهبر معظم انقلاب اسلامی

رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در سومین همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت طی بیانیه‌ای با حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۳۶۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ - 29September 2019

تجدید میثاق پیشکسوتان جهاد و مقاومت با رهبر معظم انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در سومین همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت طی بیانیه‌ای با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَفَسَدَتِ الْأَرْضُ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ ذُو فَضْلٍ عَلَى الْعَالَمِينَ

حمد و سپاس خداوند منان را که به ما توفیق زیستن در عصر انقلاب اسلامی عطا فرمود و بصیرتمان داد تا در این دوران پر تلاطم و آکنده از کینه دشمنان داخلی و خارجی، در صف سربازان اسلام و انقلاب ثابت قدم بمانیم و افتخار حضور در رکاب ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را کسب کنیم.

پیشکسوتان جهاد، ایثار و شهادت؛ تصویر واقعی قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی و سد نفوذ ناپذیر در مقابل دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، قله افتخارات ملت ایران در چهل سال مقاومت و ایستادگی هستند و به عنوان نقطه عطفی در نمایش اتحاد و انسجام حول محور ولایت فقیه برای همیشه در تاریخ این کشور می‌درخشند.

امروز با ورود به گام دوم انقلاب، شاهد ناکامی جنگ‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه جبهه مقاومت و ناکامی مفتضحانه سیاست‌های آمریکا در جنگ‌های نیابتی و تکفیری علیه کشورها و جنبش‌های مقاومت و همچنین شکست فشار حداکثری علیه ام القرای جهان اسلام یعنی ایران اسلامی هستیم. شکست‌های پی در پی ارتش‌های هالیوودی و به ظاهر اسطوره‌ای آمریکا و رژیم نامشروع اسرائیل در اقصی نقاط جهان به ویژه در جبهه مقاومت، نشانه اوج قدرت حسین دوران، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

ما پیشکسوتان جهاد و مقاومت و ایثار و شهادت ضمن تجدید پیمان با رهبر و مقتدایمان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام می‌نماییم.

1. ای سید و رهبر و مقتدای ما؛ اگر بدانیم که کشته می‌شویم، سپس سوزانده می‌شویم دوباره خاکسترمان به باد داده می‌شود و دگر بار زنده می‌شویم و این حادثه هزار بار برای ما در جنگ با آمریکا و اذنابش اتفاق می‌افتد؛ هرگز فرزند حسین ابن علی را ترک نمی‌کنیم و در این راه تا ابد پیرو فرامین عاشورایی و علوی اماممان باقی می‌مانیم.

2. ما پیشکسوتان دفاع مقدس آمادگی خود را برای انتقال تجربیات به نسل جوان جهت عملیاتی شدن توصیه‌های پیامبرگونه‌تان برای رسیدن به تمدن اسلامی در بیانیه مترقی گام دوم انقلاب، همچون دهه اول انقلاب اعلام نموده و آن را به منزله جهاد همه‌جانبه دانسته و تا پای جان برای به ثمر نشاندن آن ایستادگی می‌کنیم.

3. ما ضمن حمایت از قوای سه‌گانه و دستگاه‌های لشکری و کشوری، از مدیران و مسئولان می‌خواهیم تا با خدمت صادقانه و شبانه‌روزی ضمن تلاش برای تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب عرصه مدیریت را برای حضور جوانان انقلابی، متعهد و متخصص کشور فراهم ساخته و با پرهیز از روحیه اشرافی‌گری و دوری از ثروت‌اندوزی و سیاست‌زدگی جناحی در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام انقلابی نمایند.

4. ما ضمن حمایت از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در مبارزه با متجاوزان خارجی آمادگی مجدد خود را برای حضور عاشقانه در عرصه جهاد و شهادت اعلام می‌نماییم.

5. ما پیشکسوتان دفاع مقدس؛ حفظ، توسعه و نشر فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت را محور گفتمان مقاومت در عرصه‌های مختلف کشور و منطقه دانسته و مسئولان و مدیران کشور را به استمرار راه و یاد شهیدان و توسعه الگوی مدیریت مقاومت در سطوح ملی و جهانی دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها