فرماندار روانسر:

ایران اسلامی حامی امنیت پایدار در جهان است

سعدی مصطفی‌زاده گفت: ایران اسلامی حامی امنیت پایدار در جهان است و این مهم موجب منزوی شدن رژیم غاصب صهیونیستی شده است.
کد خبر: ۳۶۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ - 29September 2019

ایران اسلامی حامی امنیت پایدار در جهان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سعدی مصطفی زاده» فرماندار شهرستان روانسر در یادواره شهدای شهرستان روانسر که در مسجد «گل سفید» این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نقش جمهوری اسلامی در امنیت منطقه غیرقابل انکار است و امنیت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی سبب شده تا این نظام جایگاه ممتاز و ویژه ای در دنیا دارد.

فرماندار روانسر اضافه کرد: ایران اسلامی حامی امنیت پایدار در جهان است و این مهم موجب منزوی شدن رژیم غاصب صهیونیستی شده است.

مصطفی زاده ادامه داد: سخنان اخیر رئیس جمهوری در اجلاس عمومی سازمان ملل، اقتدار ایران را به دنیا نشان داد و چهره واقعی استکبار را آشکار و هژمونی آمریکا را در هم شکست.

فرماندار شهرستان روانسر بیان کرد: برگزاری رزمایش امنیت محرم که در روزهای اخیر در ارتفاعات شاهو منطقه اورامانات برگزار شد، ثابت کرد توان نیروهای نظامی در منطقه بسیار بالا است و گروهک های تروریستی و استکبار تهدیدی علیه امنیت کشور نیستند.

وی یادآور شد: دشمن یارای مقابله نظامی با ملت ایران را ندارد و با رویکرد جنگ نرم و تغییر افکار و اندیشه ها در نظر دارد ارزشهای انقلاب را کمرنگ جلوه دهد.

مصطفی زاده گفت: وظیفه ما مدیران است که با روحیه انقلابی، دشمن شناسی و خدمتگزاری به مردم حافظ امنیت حاکم بر کشور باشیم.

فرماندار شهرستان روانسر افزود: تثبیت اقتدار و عزت جمهوری اسلامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب در حوزه سیاست خارجی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار