با حضور شهرداران و اعضای شورا‌های اسلامی؛

دومین همایش ملی مصون‌سازی زیرساخت‌ها و صیانت از مردم برگزار می‌شود

دومین همایش ملی شهرداران و شورا‌های اسلامی با عنوان «مصون‌سازی زیرساخت‌ها و صیانت از مردم» ۱۳ مهر در وزارت کشور برگزار می­‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ - 29September 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس،‌ «اسدالله کریمی» معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور درباره همایش ملی شهرداران و شورا‌های اسلامی، اظهار داشت: سال گذشته نخستین همایش ملی شهرداران و رؤسای شورا‌های اسلامی شهر‌های دارای جمعیت بیش از ۲۵۰ هزار نفر با هدف توجه به نقش و جایگاه مدیریت شهری در اداره و حفاظت از مردم در شرایط تهدید و بحران، از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده و نتایج مثبت همایش سال گذشته، امسال نیز براساس تعیین جهت‌گیری‌های کلان پدافند غیرعامل در مصون‌سازی زیرساخت‌ها، دومین همایش ملی شهرداران و شورا‌های اسلامی با عنوان «مصون‌سازی زیرساخت‌ها و صیانت از مردم» با حضور مسئولان قریب به ۲۰۰ شهر با جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفر با همکاری سازمان شهرداری­‌ها و دهیاری­‌های وزارت کشور برگزار می‌شود.

دومین همایش ملی مصون‌سازی زیرساخت‌ها و صیانت از مردم

کریمی ادامه داد: در این همایش که روز شنبه ۱۳ مهرماه از ساعت هشت صبح در وزارت کشور برگزار خواهد شد، رحمانی فضلی وزیر کشور، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمالی‌نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به ایراد سخن می‌پردازند.

معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور همچنین گفت: رونمایی از چند جلد کتاب جدید سازمان پدافند غیرعامل کشور و یک نمونه از خودرو‌های آتش‌نشانی مجهز به تجهیرات CBRN از دیگر برنامه‌های این همایش است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها