معاون دانشگاه علمی‌ کاربردی کرمانشاه:

ایثار و شهادت گنجینه‌ای تمام نشدنی در فرهنگ اسلامی و ایرانی است

«داریوش غفاری» گفت: ایثار و شهادت گنجینه‌ای تمام نشدنی در فرهنگ اسلامی و ایرانی ما است که تا عصرهای بعدی هم ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۶۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ - 29September 2019

ایثار و شهادت گنجینه‌ای تمام نشدنی در فرهنگ اسلامی و ایرانی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «داریوش غفاری» معاون دانشگاه علمی‌ کاربردی استان کرمانشاه امروز در مراسم تجلیل از اساتید جانباز و ایثارگر این دانشگاه، عزت و اقتدار کنونی ایران را مرهون ایثارگری‌ و خون شهدای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ایثار و شهادت گنجینه‌ای تمام نشدنی در فرهنگ اسلامی و ایرانی ما است که تا عصرهای بعدی هم ادامه خواهد داشت.

معاون دانشگاه علمی‌ کاربردی استان کرمانشاه با بیان اینکه شهدا و ایثارگران الگوهای از خودگذشتگی و مقاومت برای جوانان ایران اسلامی هستند، عنوان کرد: اگر امروز بدون نیاز به ابرقدرت‌های دنیا روی پای خود ایستاده‌ایم و پیشرفت داریم، برای این است که جوانان ما راه شهدا و ایثارگران را ادامه داده و آنها را الگوی خود قرار می‌دهند.

وی در ادامه به امنیت بالای ایران اسلامی در دنیا اشاره کرد و گفت: اینکه کشور ما امروز یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا است، از خون پاک شهدا و وجود فرهنگ ایثار و شهادت میان مردم کشور نشات می‌گیرد.

غفاری افزود: امنیتی که ما در استان مرزی کرمانشاه داریم باعث شده تا دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های استان به راحتی درس بخوانند و برای ادامه تحصیل در این دانشگاه‌ها علاقمند باشند.

در این مراسم «حمیدرضا مجردی» معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه هم با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه جنگ طلب نبوده‌اند، بیان داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی هم ما دفاع کردیم و شروع کننده جنگ نبودیم.

وی به حضور گسترده جوانان و نوجوانان ایرانی برای دفاع از خاک کشورشان در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: هرچند در آن زمان بواسطه تحریم‌ها و حمایت استکبار از دشمن با شرایط سختی در جبهه‌ها مواجه بودیم، اما همه برای حفظ کیان کشور و دفاع از انقلاب اسلامی پای کار آمده بودند و سختی‌ها را تحمل می‌کردند.

در پایان مراسم هم از اساتید ایثارگر دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار