مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد؛

ضرورت حراست از انقلاب اسلامی با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: ۴۰ سال حیات انقلاب اسلامی در جهاد و استقامت در میدان‌های مختلف سپری شد، بر همین اساس باید این ۴۰ سال را با صد زبان گرامی داشت و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و با استفاده از ابزار هنر، ادبیات و فضای مجازی از آن حراست کرد.
کد خبر: ۳۶۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ - 29September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت هفته دفاع مقدس گردهمایی بانوان و دختران مشهدالرضا با عنوان «واژه های تسبیح» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» خانواده شهدا و ایثارگران امروز در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

یوسفعلی‌زاده در این همایش اظهار داشت: شهدا راه عزت، ایستادگی در برابر ظلم و ستم و همچنین چگونه زیستن را به ما آموختند.

وی افزود: 40 سال حیات انقلاب اسلامی در جهاد، استقامت و ایثار در میدان های مختلف سپری شد. زن و مرد، کوچک و بزرگ و شهری و روستایی در این میدان نقش داشتند و در رکاب امام خمینی (ره) و امام خامنه ای ادای وظیفه کردند.

این مسئول خاطر نشان کرد: این 40 سال را باید با صد زبان گرامی داشت و با بهره گیری از ظرفیت ها، قابلیت ها و با استفاده از ابزار هنر، ادبیات و فضای مجازی از آن حراست کنیم.

یوسفعلی‌زاده به رسالت زنان ایران اسلامی در انتقال فرهنگ زینبی اشاره کرد و ابراز داشت: شما زنان رفتار و حرکت زینبی دارید که این حرکت شما باید بیانگر حماسه کربلای سال 61 و کربلاهای ایران باشد. هر چند که کربلای جبهه‌های مقاومت نیز پیش روی ما است و باید با استفاده از ظرفیت های موجود خون شهدای مدافع حرم را نیز پاس بداریم.

وی در پایان اطاعت از ولایت و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را برای استمرار راه شهدا ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار