مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

مدیریت جهادی تثبیت کننده پایه های نظام است

سرهنگ «ناصر پور» کارآمدی، اقتدار، مشروعیت و مقبولیت را پایه‌های محکم نظام برشمرد و گفت: مدیریت جهادی تثبیت کننده پایه‌های نظام است.
کد خبر: ۳۶۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ - 29September 2019

مدیریت جهادی تثبیت کننده پایه های نظام است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد سرهنگ «حجت الله ناصر پور»  امروز یک شنبه در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت که در سالن همایش سازمان‌ جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، پیشکسوتان دفاع مقدس را صاحبان و مالکان  دفاع مقدس  دانست و اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان جستجوگر چشمه ساران حق و حقیقت اسلام ناب محمدی ،چشمه سار قرآن و ولایت است.

وی با بیان اینکه امروز دنیا بیشتر کربلا و عاشورا  را می شناسند، گفت: دفاع مقدس مظهر عاشورا.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان ادامه داد: بنیاد حفظ آثار یک محتوا دارد و یک ساختار که ساختار آن مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس است که در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: محتوای بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس همان دانشنامه دفاع مقدس استان است که در آن نقش لرستان در دوران دفاع مقدس با تحقیقات میدانی و پژوهش بررسی می شود؛ که این محتوا در درون این مرکز فرهنگی قرار می گیرد.

وی خطاب به پیشکسوتان و مسئولین حاضر در جلسه گفت: همه شما که پیشتازان  فتح قله های ارزشها هستید کمک کنید که این ساختار و محتوا زودتر تکمیل شوند.

ناصرپور کار آمدی، اقتدار، مشروعیت و مقبولیت را  پایه های محکم نظام برشمرد  و خاطر نشان کرد: مدیریت جهادی تثبیت کننده پایه های نظام  است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس افزود: قدر و منزلت هفته دفاع مقدس از دهه فجر بالاتر است چرا که دهه فجر جشن پیروزی انقلاب است و دفاع مقدس تثبیت کننده انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار