فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

دفاع مقدس دنیای استکباری را در برابر تفکر شیعی به بن‌بست کشاند

سردار «مرتضی کشکولی» گفت: دفاع مقدس اولین بار استقلال و تمامیت ارضی را با شعار نه شرقی و نه غربی در کارنامه تاریخ ایران ثبت تاریخی کرد و دنیای استکباری را در برابر تفکر شیعی مطلقا به بن بست کشاند.
کد خبر: ۳۶۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ - 29September 2019

دفاع مقدس دنیای استکباری را در برابر تفکر شیعی به بن‌بست کشاند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز (یک شنبه) در همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت لرستان که در سالن جهاد کشاورزی این استان برگزار شد، اظهار داشت: جنگ تحمیلی برای ما پیام‌هایی داشت که هنوز هم ما از آن پیام‌ها  ارتزاق سیاسی، انتظامی و امنیتی می کنیم.

وی گفت: اولین پیام جنگ این بود که  نشان داد محاسبات صدام و  ابرقدرت‌ها  و حتی خود ما غلط بود؛ ما نیز باور نداشتیم که در آن جنگ در برابر دشمن بتوانیم بایستیم و پیروز شویم  لکن این پیروزی حاصل نصرت الهی و مبنای آن خلوص رزمندگان بود.

سردار کشکولی با بیان اینکه دشمن ما باز هم در مورد ما اشتباه می کند و با همین محاسبات به لبنان، عراق غزه و لبنان حمله کردند، افزود: دومین پیام جنگ تحمیلی تایید کردن تدبیر حفظ ارتش در زمان انقلاب توسط امام (ره) بود.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ساقط شدن دولت لیبرال  و استقرار دولت حزب الله را از دیگر تبعات جنگ تحمیلی بر شمرد و بیان کرد: دفاع مقدس نفاق را بی آبرو کرد، نفاق را در کشور برداشت و اخیرا هم بعد از 40 سال نفاق را در دنیا بر می‌دارد؛ ماهیت اصلی آمریکا و استکبار جهانی همان روحیاتی است که ترامپ دارد؛ ما قبل از ایشان همه منافقانه بود.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس کاذب بودن دو قطب را ثابت کرد، مردم سالاری را تحکیم بخشید، نهاد سپاه را به خدمت گرفت، ملت  را آبدیده کرد، بسیج را پایه گزاری کرد ومردم سالاری را تحکیم بخشید، تبدیل تهدید به فرصت، برتری مطلق اراده با شعار ما می توانیم. تسلیم نشدن در برابر بن بست‌ها، و مدیریت جهادی که می‌تواند همه بن‌بست‌ها را بردارد، از دستاوردها جنگ است.

 سردار کشکولی گفت: جنگ تحمیلی ثابت کرد که ارتش دینی اسلامی و انسانی آنقدر مهم است که می شود جانها فدای آن شود تا قبل از جنگ ما وانقلاب ما این سابقه نداشت وترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جاری و ساری کردن آن در بطن جامعه یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه ما از سه چهار سال پیش مقابله کردیم  که اسم شهدا را از کوچه ها برندارند ادامه داد: جنگ تحمیلی باعث رسوا شدن سازمان‌های بین المللی شد؛ چهار روز از جنگ گذشته بود روز ششم صدام گفت مشروط به اینکه ایران مشروعیت حاکمیت ما به  شط العرب حاکمیت ما را بر سرزمین‌هایی که تصرف کرده ایم بپذیرد ما حاضر هستیم مذاکره کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: برای اینکه این مناقشه حل شود دشمن به میانجی‌گری و نهادهای بین المللی رجوع کرد؛ ساز مان ملل می خواست که مناقشه با مذاکره حل شود همین حالا هم مذاکره ها از همان جنس است

 سردار کشکولی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس قدرت و استحکام رهبری دینی در اداره سخت ترین و پیچیده ترین جنگ دیده شد؛ اضافه کرد: خیلی‌ها می‌گفتن مگر روحانی می‌تواند کشور را اداره کند اما جنگ ما مدیریت فکری را در سخت ترین و پیچیده ترین جنگ قرن بیست ثابت کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با ذکر این مطلب که نبوغ فرماندهان در ارتش و سپاه و کمیته درطراز انقلاب  اسلامی نشان داده شد، ادامه داد: جنگ ما قدرت نرم انقلاب اسلامی بود؛ تسلط و سیطره قدرت نرم انقلاب اسلامی را اثبات کرد و تحقیر و ذلت قدرت مادی را به نمایش گذاشت.

سردار کشکولی اثبات منطق قوی و نافذ شیعی را یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس دانست و گفت: دفاع مقدس اولین بار استقلال و تمامیت ارضی را با شعار نه شرقی و نه غربی در کارنامه تاریخ ایران ثبت تاریخی کرد  و دنیای استکباری را در برابر تفکر شیعی مطلقا به بن بست کشید وهمه گزینه های روی میز برای این است که به بن بست رسیده اند و قدرت تحلیل ندارند.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به ساخت باغ موزه دفاع مقدس لرستان، افزود: بناست در این موزه های دفاع مقدس آثار شکلی، ماهیتی، شخصیتی، خاطرات، عکس رزمندگان تا ابد ثبت شود.

وی با بیان اینکه  برطبق پیمانمان با خدا  بایستیم؛ پشت سر  رهبر معظم انقلاب اسلامی بایستیم و با اخلاص برای خدا کار کنیم، افزود: اگر در  امور کشوری هم در همین مسیر برای خدا بیاییم هیچ بن بستی وجود ندارد؛ با اتکا با دین و خدا و با خلوص و پیروی از رهبری همه بن بست‌ها حل می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها