فرمانده دوران دفاع مقدس:

گفتمان مقاومت ولایت‌پذیری محض از ولایت مطلقه فقیه است

سردار «وجیه‌الله مرادی» گفتمان مقاومت را ولایت‌پذیری محض از ولایت مطلقه فقیه برشمرد.
کد خبر: ۳۶۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ - 29September 2019

اقتدار جمهوری اسلامی در توقیف نفتکش انگلیسی بی‌نظیر بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «وجیه‌الله مرادی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس در گردهمایی رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس شهرستان جویبار با بیان اینکه بصیرت اکسیر پیش‌برنده رزمندگی است، اظهار داشت: بصیرت چهار وظیفه، ولایت‌پذیری و ولایت‌شعاری، پیشی نگرفتن از امام، حفظ ارتباط با امام و همراهی با امام در همه صحنه‌ها را برای ما مشخص کرده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تداوم انقلاب رسول اکرم است، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب متصل به انقلاب پیامبر و شعار «اشدا علی الکفار رحما بینهم» است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امام خمینی (ره) جنگ نابرابر را که یک تهدید جدی برای انقلاب اسلامی به حساب می‌آمد به یک فرصت استثنایی تبدیل کرد.

مرادی با بیان اینکه صهیونیست‌ها سه جنگ نیابتی در منطقه غرب آسیا به راه انداختند، عنوان کرد: جنگ 33 روزه لبنان، جنگ 23 روزه و جنگ 8 روزه غزه بود که جبهه مقاومت توانست دشمن را ناکام بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: با نقشه دشمنان جمهوری اسلامی ایران در به راه انداختن توطئه و فتنه‌انگیزی در منطقه؛ دو گفتمان مقاومت، سازش در کشور شکل گرفت.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفتمان مقاومت را ولایت‌پذیری محض از ولایت مطلقه فقیه دانست و افزود: دو کار در گفتمان مقاومت در دستور کار قرار گرفت نخست ایجاد امنیت پایدار برای ایران اسلامی و ایجاد گفتمان مقاومت در منطقه که یک جبهه در داخل و یک جبهه نیز در منطقه در جبهه مقاومت برای ایجاد امنیت تلاش کردند.

مرادی با بیان اینکه داعش کثیف‌ترین نیرویی بود که توسط غربی‌ها علیه جبهه مقاومت شکل گرفت، اضافه کرد: به مدد اهل بیت و ایثار مدافعان حرم؛ سرشاخه‌های ارتش اسلامی شکل گرفت و با فراخوانی برادران افغان، عراقی، پاکستانی و لبنانی گردهم آمدند و از جبهه مقاومت دفاع کردند.

وی با تأکید بر اینکه تابستان داغ دشمن شعار موشک و معیشت داشت، بیان داشت: می‌خواستند با این ترفند تحت عنوان نافرمانی مدنی و ناامنی داخلی مردم را به کف خیابان بکشند اما با پرتاب موشک و برخورد آن با مواضع داعش مردم ایران احساس عزت و غرور کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: پس از ناامیدی از نافرمانی مدنی در ایران، تهدید به حمله نظامی را در دستور کار قرار داد که در این میان با تجاوز به مرز هوایی ایران، پهپاد فوق پیشرفته آمریکا با سلاح کاملاً بومی ایرانی ساقط شد و معادلات را تغییر داد.

مرادی خاطرنشان کرد: توقیف نفتکش انگلیسی دیگر نماد قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود که این میزان اقتدار و صلابت در تاریخ کشورمان بی‌نظیر است.

وی با اشاره به گفتمان سازش گفت: یک عده از تحصیل‌کرده‌ها که در دوران سخت دفاع مقدس در خارج از کشور دکتر و مهندس شدند و در دوران رفاه و آرامش به کشور بازگشتند و با بی‌تدبیری برخی از مسئولان آنان به عنوان مسئول انتخاب شدند و برخی از همرزمان ما نیز مرعوب زر و زور و تزویر و دشمن ثانوی کشور شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار