سردار شادمانی:

عزت ایران اسلامی دشمن را بیش از پیش زبون و خوار کرده است

سردار «علی شادمانی» گفت: امروز عزت ایران اسلامی دشمن را بیش از پیش زبون و خوار کرده و این عزت برگرفته از نهضت عاشوراست که هیچگاه کهنه نمی‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ - 29September 2019

عزت ایران اسلامی دشمن را بیش از پیش زبون و خوار کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «علی شادمانی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء امروز در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه مقاومت مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس که در این شهرستان برگزار شد گیلانغرب را بعنوان دیار قهرمانان هشت سال دفاع مقدس و خالق حماسه‌ها و مقاومت نام برد و اظهار داشت: مقاومت شما مردم سلحشور مقاومتی ملی بود که امروز به فرا ملی مبدل شده چرا که مردم فلسطین، سوریه، عراق و یمن از مقاومت شما درس گرفته اند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء افزود: دستاورد‌های این مقاومت نه تنها دنیوی که اخروی هم هست و شما پیش قدمان این نهضت جهانی هستید.

شادمانی بیان داشت: امروز عزت ایران اسلامی دشمن را بیش از پیش زبون و خوار کرده و این عزت برگرفته از نهضت عاشوراست که هیچگاه کهنه نمیشود.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در ضعیف‌ترین وضعیت قرار دارند، گفت: سیاست‌های آمریکا و رژیم های وابسته به او در سوریه هم شکست خورده و از ملت رشید ایران سیلی خورد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به برخورداری ایران از قدرت بازدارندگی فعال در برابر دشمن عنوان کرد: ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را ادامه داده و به قله‌های رفیع پیروزی دست می‌یابد و افرادی که در خلاف مسیر نظام حرکت کرده یا متوقف شده‌اند؛ این را بدانند که ایران در اوج اقتدار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها