معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

ما از دوران دفاع مقدس به گنج استقلال و خودباوری رسیدیم

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: ما از دوران دفاع مقدس به گنج استقلال، خودباوری، مقاومت و ایستادگی رسیدیم و از این گنجینه تمام نشدنی هر اندازه بهره‌برداری کنیم باز جاری، ماندگار و پرافتخار است.
کد خبر: ۳۶۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ - 29September 2019

ما از دوران دفاع مقدس به گنج استقلال و خودباوری رسیدیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «ولی الله حیاتی» معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی در شرایطی بر کشور ما تحمیل شد که ایران بزرگ اسلامی ما به سان غنچه نو رسیده‌ای بود که نیاز به باغبانی و مراقبت داشت و ما تازه انقلاب کرده بودیم و نظام سازماندهی و موقعیتی منسجمی برای اداره کشور نداشتیم همچنین تجربه اداره کشور را نیز نداشتیم و 36 کشور جهان علیه کشور ما جنگ تحمیلی نابرابر تمام عیاری را برنامه ریزی کردند.

وی رمز موفقیت در دوارن دفاع مقدس را نقش رهبری و ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: امام خمینی (ره) به عنوان عمود خیمه انقلاب با تیزبینی حساب شده‌ای معادلات دشمن را تشخیص می داد و فرمان صادر می کرد و وقتی ایران با این هجمه گسترده تهاجم روبه رو شد امام فرمودند دیوانه و دزدی آمده و سنگی انداخته است.

حیاتی بیان کرد: ما در شرایطی بر دشمن پیروز شدیم که دشمن تمام توان و تجهیزات نظامی روز دنیا را در اختیار داشت و ما حتی در سیم خاردارهای جبهه های جنگ با مشکل مواجه بودیم و هزینه جاری امور ملکتی را نداشتیم و همچنین در همان ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس تا امروز که 41 سال از عمر پر برکت انقلاب می‌گذرد مدام در تحریم، تهدید و فشار بودیم و این تهدیدها و تحریم های دشمن مربوط به امروز نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک گفت: در این سفر ما عزتمندی ایران را دیدیم، همه آمدند التماس می‌کردند که مذاکره بدون پیش‌شرط با آمریکا صورت گیرد اما رئیس جمهور کشورمان به نیابت از مردم این سرزمین اعلام کرد که هرگز تحت هیچ شرایطی با وجود فشار زیربار مذاکره نمی‌رویم و این درس بزرگی بود که شهدای ما دادند.

وی خاطرنشان کرد: ما در دوران دفاع مقدس که رهبر معظم انقلاب اسلامی از این دوران به عنوان گنجینه تمام نشدنی یاد می‌کنند به گنج استقلال، خودباوری، مقاومت و ایستادگی رسیدیم و از این گنجینه تمام نشدنی هر اندازه بهره‌برداری کنیم باز جاری، ماندگار و پرافتخار است.

حیاتی ایران بزرگ اسلامی را حاصل جانفشانی شهدای گرانقدری خواند که با تمام وجود جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند و افزود: امروز در این شرایط اگر می‌خواهیم بر مسائل و مشکلات فائق بیاییم چاره‌ای جز رجوع به فرهنگ دفاع مقدسی نداریم و همه ما باید برگردیم به فرهنگ دفاع مقدس، عزت آفرینی آن دوران و تلاش برای عظمت کشوری که شهدای ما در تاریخ پرافتخار ایران رقم زدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: برای رفع مشکلات موجود و اقتدار کشور چاره ای جز وحدت و همگرایی تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی نداریم و امروز باید همه کنار هم قرار بگیریم، دولت، مجلس، قوه قضاییه، مردم و نیروهای مسلح باید تحت فرامین رهبری در کنار یکدیگر برای سربلندی کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها