مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

راهبرد مقاومت از برکات انقلاب اسلامی است

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: انقلاب اسلامی که منطق ایستادگی در برابر مستکبرین را پیش روی ما گذاشت 40 سال استمرار داشت و امروز به برکت انقلاب جبهه مقاومت در ممالک اسلامی شکل گرفته و موج اسلام خواهی در اروپا به راه افتاده است.
کد خبر: ۳۶۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ - 29September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت هفته دفاع مقدس سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز با حضور در مدرسه علمیه سلیمانیه ضمن دیدار با جمعی از طلاب این مدرسه به تبیین ایستادگی و مقاومت امت حزب الله در طول انقلاب اسلامی پرداخت.

وی گفت: بزرگترین فضیلت شهدا و حماسه سازان دفاع مقدس این بود که با خدا و اولیا خدا با صداقت و تمام وجود معامله کردند و در این معامله خدا را دیدند و خود را ندیدند.

این مسئول ادامه داد: پیشکسوتان عزت و شرف و شهدای گرانقدر این مدرسه این مسیر را طی کردند و به شهادت رسیدند و شما نیز این مسیر پسندیده را دنبال خواهید کرد.

یوسفعلی‌زاده تاکید کرد: ظرفیتی که ما را در طول 40 سال انقلاب اسلامی در برابر دشمن حفظ کرد اعتقاد راسخ و ایمان محکم بود. همین عامل باعث شد که دفاع مقدس در میان باورها، توطئه ها و ترفندها به سرانجام روشنی برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر امروز در برابر استکبار کرنش کنیم از عزت و کرامت ساقط خواهیم شد. کلام سیدالشهدا (ع) نسبت به بیعت با یزید هیهات من الذله بود.

این مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی که این منطق را پیش روی ما گذاشت 40 سال استمرار داشت. امروز به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت در ممالک اسلامی شکل گرفته و موج اسلام خواهی در اروپا به راه افتاده است.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این بیانیه 40 سال دانش و تجربه مبتنی بر دین برای اداره یک جامعه است. 40 سال عبور از حوادث، رخدادها و تنگناها فرمول شده و در ادامه برای 40 سال دوم راهکار ارائه شده است.

یوسفعلی‌زاده گفت: شما جوانان که مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم هستید باید با تاسی به پیشکسوتان عرصه‌های عزت و شرف و برافراشتن پرچم افکار و اندیشه رهبری برای پیگیری و اجرای این بیانیه خود را آماده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار