فرمانده نیروی دریایی سپاه:

هراس امروز دشمن از ما وجود برکت خون شهدا است

سردار «علیرضا تنگسیری» گفت: اگر امروز دشمن از ما هراس دارد به برکت خون شهدا است اما متاسفانه برخی امروز از این مسیر خارج شده‌اند که البته این موضوع هیچ تاثیری در اقتدار میهن اسلامی ما نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۶۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ - 29September 2019

هراس امروز دشمن از ما وجود برکت خون شهدا است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در گردهمایی رزمندگان، ایثارگران، بسیجیان و یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس شرکت فولاد خوزستان در خصوص دستگیری تفنگداران آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی، اظهار داشت: چنین رخدادهایی تنها گوشه‌ای از اقتدار نیروهای دریایی سپاه بود که توانست لرزه بر پیکر دشمن بیندازد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با دست خالی در خشکی و دریا مقابل دشمنی که از طرف ۸۲ کشور دنیا حمایت می‌شد، مقاومت کردند و این نشان از اراده و همت بالای جوانان این مرز و بوم برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی است که با وجود تقدیم هزاران جوان اجازه ندادیم یک وجب از خاک این میهن اسلامی به دست دشمن بیافتد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: آمریکا در هشت سال دوران دفاع مقدس بیش از ۴۰ میلیارد دلار به رژیم صدام کمک کرد و برخی کشورهای عربی خائن و اروپایی‌ها نیز کمک‌های تسلیحاتی و مالی خود را در اختیار صدام قرار دادند.

تنگسیری عنوان کرد: برخی افراد خودفروخته هستند و در جنگ تحمیلی نیز علیه نظام بودند؛ این‌ها حسابشان مشخص است چرا که در زمان‌های گذشته نیز از این دست افراد وجود داشته و همچنان برای آسیب رساندن به نظام اسلامی در صحنه حضور دارند.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمن از ما هراس دارد به برکت خون شهدا است اما برخی امروز از این مسیر خارج شده‌اند که البته این موضوع هیچ تاثیری در اقتدار میهن اسلامی ما نخواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: دستگیری نیروهای آمریکایی و انگلیسی تنها یک هشدار برای کشورهایی بود که قصد تعرض به مرزهای ایران را دارند بنابراین اگر کشوری به خود اجازه دهد بدون اجازه وارد مرزهای آبی ایران شود سرنوشت تلخی در انتظار آنها خواهد بود.

به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با روز تجلیل از پیشکسوتان، گردهمایی بزرگ رزمندگان، ایثارگران، بسیجیان و یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس شرکت فولاد خوزستان با همت روابط عمومی و امور ایثارگران این شرکت در اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها