معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت و گو با دفاع پرس خبر داد

خدمت رسانی 1350 نیروی عملیاتی در طرح همسفران خورشید به زائرین حرم رضوی

معاون عملیات سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر با اشاره به طرح همسفران خورشید اظهار داشت: 1350 نیروی عملیاتی در 255 پایگاه ثابت و سیار به زائرین حرم رضوی خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۳۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵ - 20December 2014

خدمت رسانی 1350 نیروی عملیاتی در طرح همسفران خورشید به زائرین حرم رضوی

ناصر چرخ ساز معاون عملیات سازمان امداد و نجات جعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان دفاع پرس درباره خدمت رسانی هلال احمر به زائرین پیاده حرم رضوی گفت: 7 استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، مازندران، تهران، سمنان به صورت  مستقیم درگیر طرح همسفران خورشید هستند که  خراسان رضوی استان اصلی در این طرح است.

چرخ ساز افزود: در مجموع 255 پایگاه ثابت و سیار را در تمام مسیرهای عبور زائرین مستقر شده است و 4 بالگرد نیز امدادرسانی را پوشش می دهند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: از مجموع پایگاه های امدادرسانی، 54 پایگاه و 2 فروند بالگرد در استان خراسان رضوی به ارائه خدمات می پردازند.

وی اظهار داشت: در مجموع، 1350 نفر، نیروی عملیاتی به زائرین حرم رضوی خدمت رسانی می کنند.

چرخ ساز در خصوص گاز گرفتگی 200 نفر از زائرین در یکی از مکان های استراحتی در این مسیر خاطرنشان کرد: به دلیل این که این مکان ها تهویه مناسبی ندارند، احتمال گازگرفتگی زیاد است و توصیه هایی به زائرین و مسئول کاروان ها انجام شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر یادآورشد: سرعت عمل نیروهای هلال احمر باعث شده است که تا امروز حادثه جانی نداشته باشیم و همچنین نیروهای مستقر و آمبولانس در مسیر پیاده همراه کاروان ها هستند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار