جانشین قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع):

دشمن تلاش می‌کند ما را در جبهه فرهنگی شکست دهد

سردار «اصغر عرب پور» در همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس اصفهان، گفت: دشمن تلاش می‌کند ما را در جبهه فرهنگی شکست دهد و چنین القا می‌کند که انقلاب اسلامی از هم پاشیده است.
کد خبر: ۳۶۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ - 29September 2019

دشمن تلاش می‌کند ما را در جبهه فرهنگی شکست دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، پیش از ظهر امروز سردار «اصغر عرب پور» جانشین قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس استان اصفهان اظهار داشت: ملت ما همچون دوران دفاع مقدس با تلاش، کوشش و حفظ روحیه آن زمان می‌تواند تهدیدهای اقتصادی دشمن را به فرصت تبدیل کند.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند ما را در جبهه فرهنگی شکست دهد و چنین القا می‌کند که انقلاب اسلامی از هم پاشیده است و جوانان ما پیرو  راه شهدا نیستند در حالی که واقعیت چنین نیست.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: دفاع مقدس ما برگرفته از نهضت عاشورا بود و  امروز نیز جوانان ما با همین روحیه آماده فداکاری هستند که نمونه آن امسال شهید حججی ها هستند.

وی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی پرچم امام حسین (ع) در همه جای جهان برافراشته شده است، روند اسلام خواهی سرعت بیشتری گرفته و حتی در آمریکا و اروپا نیز شور حسینی روز به روز بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: استکبار برای بدنام کردن اسلام داعش را بوجود آورد ولی انقلاب اسلامی اسلام راستین را به جهان معرفی کرد.

سردار عرب پور تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران عکس العملی بود به تهاجم صهیونیست‌ها علیه جهان اسلام، زیرا این صهیونیست‌ها بودند که پیش از انقلاب اسلامی به دنبال بهره کشی از ملت ایران، حضور در قدرت و ترویج فرقه‌های دروغینی چون بهاییت در این کشور بودند.

وی اضافه کرد: وقتی انقلاب اسلامی شروع شد، دشمن منافع خود را در خطر دید و لذا پنجه در پنجه ما انداختند که جنگ تحمیلی یکی از اقدامات آنها بود.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) گفت: در جهان سابقه نداشت که در جنگی تمام جبهه کفر در یک سو قرار گیرند و یک کشور به تنهایی در یک سو قرار گیرد.

سردار عرب پور اظهار کرد: در ابتدای دفاع مقدس ارتش انسجام خود را از دست داده بود، سپاه و بسیج تازه متولد شده بود، ایران سلاح استراتژیک نداشت و عضو هیچ یک از پیمان‌های جهان کفر نبود تا جنگی به او تحمیل نشود.

همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت اصفهان  هفتم مهر به مناسبت سالروز شهادت سرداران اسلام شهید فکوری،فلاحی ،نامجو ،کلاهدوز  با حضور بیش ازهزار پیشکسوت برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار