مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

دوام و قوام رویکرد انقلابی مرهون اندیشه فرهنگی «سردار شهید همدانی» است

سردار مهدی ظفری گفت: دوام و قوام رویکرد انقلابی مرهون شهدا و اندیشه فرهنگی سردار شهید همدانی است.
کد خبر: ۳۶۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ - 29September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان «سیدسعید شاهرخی»، استاندار همدان در همایش «نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس همدان» با درود بر روح فرماندهان، پیشکسوتان، مدافعان حرم و خانواده‌های سرافراز ایثارگر که نقش بی‌بدیلی را در دوران دفاع مقدس رقم زدند، هفته دفاع مقدس را متعلق به همه مردم به ویژه رزمندگان و ایثارگران دانست و این ایام را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس از پرافتخارآمیزترین دوران تاریخ ایران و انقلاب اسلامی است اظهار داشت: در این ایام باشکوه اوج ایثار، اخلاص و ازخودگذشتگی به منصه ظهور رسید.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز اظهار کرد: پیشکسوت دفاع مقدس در زمانی که جامعه خواب می‌ماند بیدار و آگاه است و مسیر درست را تشخیص می‌دهد.

سردار مهدی ظفری افزود: پیشکسوتان بعد از بازگشت از اسارت و یا جبهه‌ها بی‌توقع به مردم خدمت می‌کنند و در صورت شهادت نیز حاوی پیام‌های ارزشمندی برای مردم جامعه هستند.

وی با اشاره به ارزشمندی مقام مجاهدت و پیشکسوتی گفت: امام امت به پشتوانه پیشکسوتان گام برمی‌دارد به طوری که امروزه رهبر انقلاب اسلامی در برابر هجمه‌ای از ناملایمات مقتدرانه ایستاده‌اند زیرا ملتی بزرگ در کنار ایشان قرار دارد.

مدیر‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان پیشکسوتی را مقامی الهی دانست و گفت: امروزه در جامعه دینی و ولایی همه ما وارث اندیشه و گفتمان هستیم و باید به فکر تشکیل حکومت جهانی و جامعه توحیدی باشیم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی از ساختارهای برگرفته از اندیشه امام (ره) است که در سخت‌ترین شرایط در جامعه ساختار تشکیل داد و با این ساختارهای اجتماعی انقلاب اسلامی را ایجاد کرد.

ظفری با بیان اینکه مسئولیت اصلی ساختار پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس به استاندار واگذار شده است، ابراز امیدواری کرد این ساختارها که توسط امام راحل بنا شده، حفظ شود.

وی با تشریح ساختار پیشکسوت جهاد و مقاومت در دفاع مقدس گفت: دوام و قوام رویکرد انقلابی استان همدان مرهون شهدا و اندیشه فرهنگی شهیدهمدانی است و این همایش نیز برگرفته از تفکر این بزرگوار است که امید می‌رود این شهید والامقام از ما راضی باشد.

در ادامه مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در همدان از  پیشکسوتان حاضر قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار