معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء:

دستاورد عظیم و بی‌نظیر هشت سال ایستادگی مقاومت در برابر دشمنان بود/ مقاومت امروز را از دفاع مقدس وام داریم

سردار «علی شادمانی» گفت: هشت سال ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان دستاورد عظیم و بی‌نظیر و کم هزینه‌ای را برای ما به دنبال داشت و آن هم در هم کوبیدن اراده دشمن برای جنگیدن با کشور ایران است.
کد خبر: ۳۶۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ - 29September 2019

هشت سال ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان دستاورد عظیم و بی نظیر بود/مقاومت امروز را از دفاع مقدس وام داریمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ پاسدار «علی شادمانی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) عصر امروز (یکشنبه) در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت که در حسینیه ثارالله (ع) سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس آزمونی بود که خداوند برای ملت ایران قرار داد تا در تراز انقلاب اسلامی قرار گیرند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) افزود: این انقلاب که آخرالزمانی است، یارانی را می‌خواهد تجربه داشته باشند تا بتوانند این راه طولانی را طی کنند؛ پس باید از آزمون سختی بگذرند.

سردار شادمانی بیان داشت: جنگ هشت ساله با همه سختی‌ها، مصیبت‌ها و مشقت‌هایی که داشت آزمونی بود برای مردم ایران؛ کسانی که در این راه شهید می‌دهند باید صبور باشند آن‌کس که می‌رزمد سختی‌ها را برای رضای خدا تحمل کند و آن‌کس که درد و رنج جراحت را تحمل می‌کند باید رضای خدا را بر سایر امور ترجیح دهد.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس دشمن آمد تا ما را تحقیر کند، شکست دهد، دوباره ما را به اسارت گیرد و طاغوت دیگری را بر ما حاکم کند اما ما ایستادیم و مقاومت کردیم و در نبرد با کشوری پیروز شدیم که همه کشورهای ابرقدرت آنها را کمک می کردند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: ما خوب امتحانی پس دادیم به نظر می رسد انقلاب اسلامی و ادامه انقلاب اسلامی و تثبیت پایه های نظام اسلامی و مقابله با بدخواهان به این آزمون و پخته شدن نیاز داشت.

سردار شادمانی گفت: پیروزی و مقاومت در برابر ابرقدرت‌ها اولین دستاوردش ارزشی بود که در هشت سال دفاع مقدس برای ما کسب شد.

وی گفت: یکی از میوه ها و ثمرات مقاومت ملی که به عنوان فرهنگ ملی شکل گرفت شکیبایی و صبوری در برابر مشکلات بود؛ همان طور که مستحضرید پس از جنگ هم دشمن هر روز ما را به مشکلات جدیدی دچار کرد و در طول ۴۰ سال انقلاب باید از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس استفاده می‌کردیم.

مقاومت امروز را از دفاع مقدس وام داریم

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) پیروی از رهبری و مجاهدت برای دین خدا را نیز یکی دیگر از دستاوردهای ما در آزمون هشت سال دفاع مقدس دانست.

سردار شادمانی گفت: ۴۰ سال است دشمن به شدیدترین وجه مشکلات فرهنگی، امنیتی و سیاسی برای کشور ما به وجود آورده است که هر کدام از آن ها می‌توانست ما را به مخاطره بیندازد اما مقاومت و تسلیم نشدن و جا خالی نکردن دستاورد همان آزمونی است که در دفاع مقدس بدست آوردیم.

وی اظهار داشت: سومین دستاورد ما در جنگ هشت ساله به جهت معنویتی که حاکم بود و همچنین تاسی از فرهنگ عاشورا و داشته های ارزشی، تربیت انسانهایی در تراز انقلاب اسلامی بود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) افزود: در این جنگ هزاران سردار، جنگجو، مومن و مجاهد در تراز انقلاب تربیت شدند تا انقلاب را از گذرگاه های برزخی به سمت هدف های اصلی خود هدایت کنند.

سردار شادمانی خاطرنشان کرد: اگر امروز در جبهه مقاومت سردارانی همچون سید حسن نصرالله و بدرالدین حوثی در مبارزه با دشمنان موفق عمل کرده‌اند و جهادهایی مانند جهاد اسلامی در فلسطین و حشدالشعبی به پیروزی می انجامد به واسطه همان دفاع مقدس است.

وی بیان داشت: دانشمندان هسته ای، شهدای هسته‌ای، دانشمندان صنایع پزشکی، نظامی فرهنگی، اقتصادی و .. نیز همان انسان های در تراز انقلاب هستند که مناسب با اهداف انقلاب تلاش می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) کسب تجربه و نخبگی را چهارمین دستاورد دفاع مقدس اعلام کرد و اظهار داشت: در جنگ هشت ساله آنچنان نخبگی و تجربه‌ای به دست آوردیم که امروز می بینیم در جبهه مقاومت چه می گذرد.

سردار شادمانی ادامه داد: جبهه ای را در جهان اسلام گشودیم که به داد مظلومین منطقه رسیده است و یک جبهه مقاومت با این گستردگی شکل گرفته است.

وی بیان داشت: اگر قاسم سلیمانی تجربه هشت سال دفاع مقدس را نداشت و نخبه و صاحب تجربه و طراح و مبتکر و سیاست‌گذار نبود در ده‌ها توطئه ای که در منطقه رقم خورد نمی‌توانست در مقابل دشمنان بایستد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) خاطر نشان کرد: هشت سال ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان دستاورد عظیم و بی نظیر و کم هزینه ای را برای ما به دنبال داشت و آن هم در هم کوبیدن اراده دشمن برای جنگیدن با کشور ایران است.

وی افزود: امروز دشمنان می‌دانند این کشور تصرف شدنی و تسلیم شدنی نیست چون یکبار در هشت سال دفاع مقدس سیلی محکمی خورده اند و یک بار هم در جبهه مقاومت آنچنان از ایران و یاران وفادار آن سیلی خورده‌اند که هرچه دور هم جمع می‌شوند و نخبه هایشان را بسیج می‌کنند نمی‌توانند تصمیم بگیرند و اراده‌ در وجودشان متلاشی شده است.

ایران اشغال‌شدنی نیست

سردار شادمانی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی ما به دیگران فهماند که ایران اشغال شدنی نیست و در جبهه مقاومت ما ادعا می‌کنیم که دشمن در منطقه بارها شکست خورده و طعم شکست را چشیده و این شکست‌ها آنها را ضعیف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنانی که در مقابل ما ایستاده‌اند از آمریکا گرفته تا عربستان، رژیم صهیونیستی و داعش همه ضعیف شده‌اند و در ضربه‌های مهلکی که از طرف ایران به آنها وارد می شود قدرت عکس العمل ندارند.

سردار شادمانی گفت: آمریکا از کشورهایی همچون عربستان پولهای کلانی گرفته که از آنها دفاع کند و بارها تهدید کرده که هر کس با هم پیمانان ما مقابله کند با آنها برخورد می‌کنیم اما امروز می‌بینیم زمانی که پهپاد خودشان هم منهدم می شود هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این نشانه ضعف آنها در برابر جمهوری اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) ادامه داد: این در حالی است که نیروهای مسلح آمریکا قوی ترین نیروهای دنیا به لحاظ فراوانی تجهیزات، نیروی انسانی و بهترین کیفیت و مدرن ترین فناوری‌های روز را در اختیار دارد.

وی بیان داشت: همچنین اقتصاد دنیا در اقتصاد آمریکا تنیده شده است و سازمان بین الملل برای قانون سازی در اختیار آمریکاست و راحت قانون و مقررات جهانی را زیر پا می‌گذارد.

سردار شادمانی تصریح کرد: آمریکا همچنین قدرت سایبری و جنگ نرم را در اختیار دارد اما ما آن رسانه ها و قدرت نرم دشمنان را بی اثر کردیم.

وی گفت: زمانی با همه قدرت می‌گفتند تابستان داغ در راه ایران است و ایران نابود می‌شود و همه توان را به این منظور گذاشتند که ما را تسلیم کنند و قدرت اقتصادی خود و دنیا را به میان آورد که ایران را ساقط کند، اما فهمید نمی‌تواند و قادر نیست ضرباتی که به او وارد شده جبران کند.

این مسئول اظهار داشت: ایران موفق شده است یک دشمن قدرتمند را شکست دهد و این جای مباهات و افتخار است و اینکه امروز دشمن در این منطقه به شدت ضعیف شده دو راهکار دارد یا با جمهوری اسلامی ایران بجنگد که نمی تواند یا ایران را به عنوان قدرت اسلامی در منطقه بپذیرد.

وی همچنین در سخنان خود پیامی به کشورهای متحد آمریکا داد و گفت: آن کشورها بدانند اگر در منطقه جنگی اتفاق بیفتد کاخ های شیشه ای آن ها در هم خواهد شکست و اقتصاد و امنیت آنها بر هم خواهد خورد لذا کمک کنند تا این دشمن خبیث از منطقه خارج شود و کشورهای منطقه در منافع و امور، خود را مدیریت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها