به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

ویژه برنامه «پلاک هشت» از شبکه تبرستان پخش شد

ویژه برنامه «پلاک هشت» با هدف نشر و ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس برای نسل جدید در قالب برنامه ترکیبی از 30 شهریور به مدت 9 شب از شبکه تبرستان به صورت زنده پخش شد.
کد خبر: ۳۶۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ - 29September 2019

ویژه برنامه «پلاک هشت» از شبکه تبرستان پخش شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، ویژه برنامه «پلاک هشت» به مناسبت هفته دفاع مقدس، با هدف نشر و ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس برای نسل جدید در قالب برنامه ترکیبی از 30 شهریور به مدت 9 شب از شبکه تبرستان به صورت زنده پخش شد.

این برنامه که امشب آخرین قسمت آن به روی آنتن رفت، به تهیه کنندگی «آرش رمضانی» و کارگردانی «شهرام حبیب اللهی اقدم» و اجرای «مصطفی محمدی» تهیه و تولید شد.

این برنامه با حضور کارشناسان نظامی و مدرسین دانشگاهی نظامی برای تبیین بعد نظامی و بیان امکانات دوران دفاع و مقایسه با زمان حال و نقش دفاع مقدس در پیشرفت‌های لجستیکی و قطع وابستگی و... به تبیین شاخصه‌های سیاسی و اجتماعی دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت پرداخت.

برنامه «پلاک هشت» با آیتم‌های متعددی از جمله «قاب حماسه عکاسان و فیلم سازان دفاع مقدس»، «از شهدا بیاموزیم»، «وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدا»، «حدیث عشق»، «خاطرات رزمندگان»، «نبض واژه‌ها»، «نویسندگان دفاع مقدس»، «کبوتران حرم»، «ویژه مدافعان حرم»، «سجده‌گاه سرخ ویژه محرم و اربعین حسینی»، با حضور کارشناسان نظامی و دانشگاهی، شاعران، هنرمندان و خوانندگان سرودهای حماسی ... به روی آنتن رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها