معاون استاندار کرمانشاه:

الگوگیری از ارزش‌های دفاع مقدس راهگشای مشکلات امروز کشور است

محمدابراهیم الهی تبار گفت: الگوگیری از ارزش‌های دفاع مقدس راهگشای مشکلات امروز کشور است و مطالبه‌گری، توسعه‌گری و مشارکت همگانی موجب پایداری و تقویت رویدادهای مثبت در استان می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳ - 29September 2019

الگوگیری از ارزش‌های دفاع مقدس راهگشای مشکلات امروز کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدابراهیم الهی تبار» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه امروز (یکشنبه) در نشست با اعضای پایگاه بسیج کارمندی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خدمت در کرمانشاه برای مدیران یک توفیق است؛ مردم با نقش آفرینی، مقاومت و جان فشانی خود حق بزرگی بر کشور دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: الگوگیری از ارزش‌های دفاع مقدس راهگشای مشکلات امروز کشور است و مطالبه‌گری، توسعه‌گری و مشارکت همگانی موجب پایداری و تقویت رویدادهای مثبت در استان می‌شود.

وی بیان داشت: دفاع مقدس در شرایطی روی داد که انقلاب اسلامی تازه شکل یافته بود و باتجربه کم نیروهای انقلاب از یکطرف حمله به ایران شد و صدام با انگیزه قومیتی و چراغ سبز قدرت ها به دنبال جاری کردن سیاست های استعمارگران بود همچنان که در جریان حمله به کویت هم فریب این بازی را خورد.

این مقام مسوول اضافه کرد: در جنگ تحمیلی باوجود کمک سلاح شیمیایی آلمان، آواکس های فرانسه و پشتیبانی سیستم راداری آمریکا که اطلاعات گران قیمتی را در اختیار عراق می‌داد و کمک های مالی کشورهای عربی، آنچه باعث شد که پس از هشت سال دنیا اعتراف کند که ایران مظلوم و عراق متجاوز بوده اراده ملت ایران بود. یک جوشش درونی در مردم شکل گرفت و بانفوذ کلام امام (ره) و پیروی واقعی مردم، از کوران سخت جنگ تحمیلی عبور کردیم.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: مردان ما در میدان نبرد می جنگیدند اما آنچه که آنها را دلگرم کرد نقش آفرینی زنان در دفاع مقدس بود که فرزندان و همسران خود را راهی جبهه کردند. زنان در دفاع مقدس از عواطف خود چشم پوشی کردند.

وی تاکید کرد: امروز دشمن در سه محور جنگ اقتصادی، روانی و کاهش تاب آوری به دنبال بحران آفرینی در کشور است، جنگ اقتصادی دشمن به طور قطع تلفات و هزینه دارد.

الهی تبار گفت: خصوصیتی که در زمان دفاع مقدس وجود داشت یکی بودن همه گفتارها و رفتارها بود. امروز متاسفانه یکسری از کسانی که اعتقاد دارم نفوذی اند شعارهایی را می‌دهند که احساس می‌شود انقلابی تر از این آدم نیست اما باعث آسیب و ضربه به اعتماد مردم می شوند نباید اجازه بروز و ظهور این چنین افرادی را داد. این قبیل افراد قاعدتا مراکز تصمیم گیری را هدف قرار می‌دهند.

وی یادآوری کرد: مرزهای ما از بازی دراز و میمک و دشت عباس رسیده به بلندی های جولان و مرزهای دفاع از انقلاب اسلامی از کشور فراتر رفته است. بخاطر توانمندی ملت و قدرت بازدارندگی کشور است که رییس جمهوری در سازمان ملل با قدرت صحبت می کند. سابقه ندارد که این همه کشورهای اروپایی برای ملاقات صف بکشند و این چنین صدای ایران رساتر از همیشه به مرکز بزرگ بین المللی رسانده می‌شود.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: این استان خط مقدم و نخستین نقطه مقاومت در دفاع مقدس بود که نمادش گیلان غرب قهرمان است. مردم این استان علاوه بر تامین نیروی عملیات ها، از یک طرف مهاجرین جنگ را پذیرایی کردند در عملیات های مختلف نیروهای این استان حضور داشتند. کرمانشاه در جنگ هزار و 100 بار بمباران شد و 2 هزار و ۷۰۰ شهید زن و کودک داد اما همه اینها اراده ملت را نشکست.

وی اضافه کرد: خدمت در این استان توفیقی برای مدیران است چون مردمان این استان حق بزرگی بر ایران و کشور دارند. معتقدم کرمانشاه همچنان در حال جنگ است چون هزینه های جنگ را همچنان در درون خود دارد.

الهی تبار تاکید کرد: مدیریت ارشد استان و مجموعه دستگاهها تمام تلاش خود را برای رقم خوردن اتفاقات خوب به کار گرفته اند. استاندار کرمانشاه مطالبه گری بسیار خوبی برای استان در سطح ملی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار