صفی‌یاری خبر داد؛

برگزاری نشست رسانه‌ای «نقش وحدت در پیروزی‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت»

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: نشست رسانه‌ای «نقش وحدت در پیروزی‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت» با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت اهل سنت و تشیع در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۳ - 30September 2019

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مهدی صفی‌یاری معاون فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی در گفت‌وگویی اظهار داشت: نشست رسانه‌ای نقش وحدت در پیروزی‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت اهل سنت و تشیع فردا (سه‌شنبه) در محل ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نشست پیشکسوتان و فرهیختگان عرصه جهاد از اهل سنت و تشیع به نقش وحدت ملی و انسجام اسلامی در پیروز‌های هشت سال دفاع مقدس و همچنین پیروز‌های جبهه مقاومت اشاره خواهند کرد.

صفی‌یاری بیان داشت: سخنرانان این نشست به طرح مباحثی در مورد نقش علما و روحانیت در دفاع مقدس و مقابله با غائله‌های اول انقلاب، همدلی و همراهی اهل سنت و تشیع در جنگ تحمیلی، حضور استراتژیک جمهوری اسلامی در منطقه با نگاه به بیانیه گام دوم و همچنین نقش روحانیت در روشنگری جامعه و مواجهه با اندیشه‌های تکفیری، خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها