دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهیدان سرچشمه وحدت در کشور هستند

«علیرضا هاشمی‌فر» گفت: شهیدان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند نظام و انقلاب از سرچشمه‌های وحدت و همگرایی و عامل اقتدار و عزتمندی در کشور هستند.
کد خبر: ۳۶۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵ - 01October 2019

شهیدان سرچشمه های وحدت در کشور هستند«علیرضا هاشمی‌فر» دبیر ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: همه ما هر چه داریم به برکت خون مطهر شهیدان و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به دست آمده است.

وی افزود: شهدای ما با جانفشانی، ایثار، گذشت و فداکاری در تداوم مسیر قیام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برای عزت و جاودانگی اسلام همت و تلاش کردند و هم اینک با گذشت چند دهه از آن دوران شاهد دستاوردهای عظیمی هستیم که نتیجه آن حفظ وحدت و تقویت انسجام ملی بوده و با روحیه ولایت مداری، مقاومت و ایستادگی و داشتن بصیرت ملت همیشه در صحنه توانسته ایم ابهت مستکبران را در هم بشکنیم.

هاشمی فر ادامه داد: مقابله با دشمنان استکباری و نا کارآمد کردن تحریم و فشارهای ظالمانه نتیجه خودباوری و عزت و غرور ملی بوده که هم اینک در دنیا حرف برای گفتن داریم.

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تبیین و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت بود که در کشور شاهد اجرای برنامه های ویژه و پرباری بودیم که نیاز است در آینده نیز شاهد اجرای گسترده و متنوع تر برنامه ها باشیم.

هاشمی فر افزود: مهمترین نیاز کشور ادامه دادن راه شهیدان والامقامی است که در سالهای انقلاب، دوران دفاع مقدس، در راه حفظ ارزش ها و دفاع از اسلام از جان و مال خود گذشتند و برای کشور و اسلام و انقلاب جاودانگی به ارمغان آوردند.

معاون فرهنگی و هنری سپاه خاش افزود: همزمان با کشور و استان در این شهرستان ویژه برنامه های متنوعی را در گرامی داشت هفته دفاع مقدس اجرا کردیم که تجلیل از مقام شامخ شهیدان بسیار برجسته بود.

به گفته وی در ایام گرامیداشت هفته فاع مقدس افزون بر 200 عنوان برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و دینی در شهرستان خاش به اجرا درآمد که مردم در اجرا و برگزاری آنها نقشی محوری داشتند.

هاشمی‌فر عنوان کرد: اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ خاش با ویژگی ولایت مداری، دلاورمردی، مرزداری و با شاخصه اخلاق و منش اسلامی و وحدت رویه توانستند با هجمه های فرهنگی دشمنان مقابله کنند که جا دارد از همدلی و اتحاد یکپارچه، بصیرت و ایمان و تدین مردم عزیز سپاسگزاری بشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار