مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

دفاع مقدس اولین پیام رستگاران و آخرین سخن شهیدان است

«محمد دستورانی» گفت: دفاع مقدس اولین پیام رستگاران و آخرین سخن شهیدان است و به ما آموخت که شهادت باور کردنی‌ترین فریاد عاشقانه در قله روزگار است.
کد خبر: ۳۶۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ - 30September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «محمد دستورانی» مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در طرح «عطر بهشت» که امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور 200 نفر از دانش آموزان دختر در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس به ما آموخت  که بین خود یافتگی، خودساختگی  و خود باختگی راهی به اندازه نورانیت، معنویت و ایمان به خدا وجود دارد و معلمان و دانش آموران این مسیر را به خوبی در هشت سال دفاع مقدس به همه نشان دادند.

وی با بیان اینکه آنچه در دوران دفاع مقدس رزمندگان از خود نشان دادند باعث شد ریشه‌های درخت انقلاب عمیقتر شود، ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی سبب استحکام وحدت و انسجام ملی و دفاع آگاهانه در مقابل تهدیدات و توطئه‌های کور دشمنان در کشور شد.

دستورانی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس به ما آموخت که ماندگارترین و ماندنی‌ترین سند در ازای آموزه‌های یک مکتب خون انسان‌ها است بیان داشت: حماسه‌ دفاع مقدس، سند غیرت و از خودگذشتگی ملت ایران و استحکام‌ بخش پایه‌های تمدن بزرگ اسلامی است.

وی بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس بدون شک از درخشان‌ترین دوران ماندگار انقلاب اسلامی است كه آموزه‌های فراوانی از شهادت، ایستادگی و استقامت را به نسل‌های پس از خود نیز آموخت.

این مسئول در خصوص اینکه دفاع مقدس اولین پیام رستگاران و آخرین سخن شهیدان است گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که شهادت باور کردنی ترین فریاد عاشقانه در قله روزگار است و پربرگ و بارترین دفتر جهان و کتاب جهان در کتابخانه جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار