سردار جوانی:

«صبح صادق» در خانواده سپاه و بسیج نقش‌آفرین است

معاون سیاسی سپاه گفت:‌ «صبح صادق» به سرعت توانسته در خانواده سپاه و بسیج مورد توجه قرار گیرد و نقش‌آفرینی خوبی داشته است.
کد خبر: ۳۶۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ - 30September 2019

صبحت های برخی از نمایندگان مجلس ششم از روی دلسوزی نیستبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه در مراسم «پاسداشت ۲۰ سال همراهی صادقانه صبح صادق» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که هفته‌نامه «صبح صادق» به سرعت توانسته در خانواده سپاه و بسیج جا پیدا کند و مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: این هفته‌نامه طی سال‌های گذشته، حقیقتاً نقش‌آفرینی خوبی داشته است و در فضای کنونی و با وجود اینترنت و فضای مجازی که شاید میل و رغبت به نشریات کاغذی کم باشد، هفته‌نامه کار خود را انجام می‌دهد.

سردار جوانی با بیان اینکه امیدوار هستیم که این ماندگاری استمرار داشته باشد، افزود: استمرار این هفته‌نامه به تحلیل‌های خوب و جهت‌گیری‌های صحیح است؛ چرا که هفته‌نامه‌ای نیستیم که به دنبال سر و صدا باشیم. این نشریه به دنبال بصیرت‌افزایی و روشنگری است که از رویکرد‌های اصلی ما محسوب می‌شود و به واسطه همین رسالت، تحلیل‌های آن در داخل و خارج از کشور بازتاب‌های فراوانی داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در مجلس ششم، تعدادی از نمایندگان، هفته‌نامه صبح صادق را به صحن علنی مجلس کشاندند، گفت: صحبت‌های برخی نمایندگان مجلس ششم از روی دلسوزی نیست؛ چون ناراحتی و دغدغه آن‌ها از صبح صادق به دلیل پرتوافشانی و روشنگری صادقانه این نشریه در فضای تاریک آن دوران بود.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: تحلیل اگر درست و صحیح باشد، راه انتخاب شده، راه ولایت خواهد بود و تحلیل درست، مواضع ولایت را با مبانی دینی تشریح می‌کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار