فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ:

هدف اصلی دشمن ناامید کردن جوانان به آینده کشور است

سردار محمد یزدی در آیین نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در جماران گفت: دشمن با ایجاد اختلاف‌های قومیتی، مذهبی، سیاسی سعی در ایجاد ناامیدی در جوانان و جامعه نسبت به آینده کشور دارد.
کد خبر: ۳۶۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ - 30September 2019

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در مراسم تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس مناطق شهر تهران و رزمندگان شاغل و بازنشسته شهرداری منطقه یک و ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: وظیفه همه است که تحت محور آرمان‌های امام (ره) و رهبری وحدت داشته باشیم و با امید به آینده برای ساخت کشوری توانمند تلاش کنیم تا دشمن ناامید و طمعش از کشور برداشته شود.

هدف اصلی دشمن ناامید کردن جوانان به آینده کشور است

وی افزود: آنچه دفاع مقدس را از سایر جنگ‌ها متفاوت کرد نوع نگاه و تفکر رزمندگان، امام (ره) و مردم بود و این تفکر که همان تفکر بسیجی است که امام (ره) به آن اشاره کرده بود، امروزه نیز توانسته کشور ما را در دنیا مقتدر نگه دارد و دشمن را در برابر عظمت مردم ایران به زانو درآورد.

در این مراسم که با حضور سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، معاونان و مدیران این منطقه و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شد، موسوی شهردار منطقه یک نیز در سخنانی دفاع مقدس را زیباترین جلوه مشارکت مردم در امور کشور دانست و گفت: در جهان پیچیده‌ترین موضوعات، جنگ و دفاع است و حضرت امام (ره) این امر را به جوانان سپرد و چه خوب نتیجه گرفت و رزمندگان ما چه زیبا از آرمان‌های انقلاب اسلامی، دینی و انسانی کشور دفاع کردند و یک وجب از خاک کشورمان هم به تصرف دشمن در نیامد.

موسوی افزود: تجلیل از مقام شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از کوچکترین وظایف ماست و جامعه ما با الگو قرار دادن این اسوه‌های انسانیت، شرافت، رشادت و پایمردی به یاری خداوند در مسیر تعالی و رستگاری با صلابت پیش خواهد رفت.

وی تصریح کرد: ما در منطقه‌ای مشغول خدمات رسانی هستیم که متبرک به وجود هشت امامزاده (ع)، ١٠٧ مسجد، ۴۲ حسینیه و تکیه، شش حوزه علمیه است و ۹۸۷ خانواده شهید، یک هزار و ۸۶۴ جانباز و ۹۲ آزاده را در خود ماوا داده که باعث افتخار ماست و در شهرداری منطقه یک نیز با ٤٤ رزمنده، ٢٥ فرزند شهید و ١٨ جانباز همکار هستیم.

گفتنی است این مراسم دیروز (یکشنبه) در حسینیه جماران برگزار و در پایان از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار