مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تأکید کرد؛

ضرورت انتقال مفاهیم ارزشی و دفاع مقدس با زبان هنر

سردار عبدالله ملکی با بیان اینکه زبان هنر برای انتقال مفاهیم ارزشی و دفاع مقدس تأثیرگذاری بیشتری دارد، گفت: هنرمندان بهتر از دیگران می‌توانند این مفاهیم را در قالب هنر بیان کنند.
کد خبر: ۳۶۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ - 30September 2019

ضرورت انتقال مفاهیم ارزشی و دفاع مقدس با زبان هنربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در همایش هنرمندان نقاشی مازندران که در حسینیه وداع مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه زبان هنر برای انتقال مفاهیم ارزشی و دفاع مقدس تأثیرگذاری بیشتری دارد، اظهار داشت: هنرمندان بهتر از دیگران می‌توانند این مفاهیم را در قالب هنر بیان کنند.

ملکی از برگزاری همایش هنرمندان نقاش دفاع مقدس به عنوان اولین برنامه‌ هنری در حسینیه وداع خبر داد و گفت: این اتفاق خوب مایه خوشحالی و خرسندی است.

این مسئول ادامه داد: این همایش با حضور 50 هنرمند نقاش استانی آغاز شده‌ و قرار است از سه برگزیده این برنامه در پایان مراسم تقدیر بعمل آید.

وی بیان داشت: آثار برگزیدگان این همایش برای شرکت در جشنواره ملی ارسال خواهد شد.

ملکی گفت: این همایش توسط اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران و با همکاری و مشارکت اداره‌کل بنیاد شهید مازندران، حوزه هنری مازندران، سازمان بسیج هنرمندان، دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید هاشمی‌نژاد ساری، دانشکده فنی و حرفه‌ای امام صادق بابل و دانشکده فنی و حرفه‌ای قدسیه ساری برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار