معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اجر خانواده‌های شهدا کمتر از خود شهدا نیست

«احمد جمالی» با بیان اینکه اجر خانواده‌های شهدا کمتر از خود شهدا نیست، گفت: شهدای ما خاطره رشادت‌های شهدای کربلا را تداعی می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ - 30September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «احد جمالی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در همایش «زن و دفاع مقدس» با اشاره به نقش زنان در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار داشت: زنان ما در مرحله شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند و اگر همراهی زنان نبود امروز شاهد نظامی به نام نظام جمهوری اسلامی نبودیم.

وی افزود: ما مادرانی را سراغ داریم که فرزندان خود را از زیر قرآن رد می‌کردند تا در جهت تخریب نظام ستمشاهی تلاش کنند و تاریخ ما، زندان‌های رژیم ستمشاهی و پرونده‌هایی که از ساواک باقی مانده گویای این مسأله است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر همراهی زنان ما نبود سرنوشت دیگری را داشتیم، گفت: مادری را سراغ داریم که نیروهای ساواک را با اقتدار چندین بار از منزل بیرون انداختند و در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مادرانی را شاهد بودیم که برای فرزندانشان اصلا اشک نریختند.

جمالی جنس انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از جنس قیام عاشورا دانست و بیان داشت: زنان ما در دوران دفاع مقدس با تاسی از فاطمه زهرا (س) و زینب کبری (س) حماسه‌های بی‌بدیلی خلق کردند.

وی با بیان اینکه اجر خانواده‌های شهدا کمتر از خود شهدا نیست، متذکر شد: شهدای ما خاطره رشادت‌های شهدای کربلا را تداعی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار