با قرائت پیام آیت‌الله نوری همدانی صورت گرفت؛

برگزاری مراسم بیست و دومین سالگرد شهادت «سیدهادی نصرالله» در قم

مراسم بزرگداشت بیست و دومین سالگرد شهادت «سیدهادی نصرالله» فرزند دبیرکل حزب‌الله لبنان به همت هیئت جهانی شباب المقاومه و با حضور جوانانی از ۶۰ کشور دنیا در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ - 01October 2019

برگزاری مراسم بیست و دومین سالگرد شهادت شهید «سیدهادی نصرالله» در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت بیست و دومین سالگرد شهادت «سیدهادی نصرالله» فرزند سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در قالب تجمع بزرگ اربعینی‌ها و با حضور جوانانی از ۶۰ کشور دنیا برگزار شد.

«محمداسماعیل پورهواشمی» دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه در این مراسم با قدردانی از سیدحسن نصرالله که اجازه برگزاری مراسم بزرگداشت فرزند شهیدش را پس از ۲۲ سال داده، اظهار داشت: این شهید بزرگوار در خط مقدم جهاد علیه رژیم صهیونیستی با گلوله مستقیم دشمنان به شهادت رسید.

وی افزود: جبهه جهانی شباب المقاومه با حضور جوانانی از ۶۰ کشور، بیش از ۸ ماه است که تشکیل شده و آتش به اختیار پلی برای ارتباط جوانان انقلابی در ایران و دیگر کشور‌ها ایجاد کرده است.

پورهواشمی بر ضرورت گردهم آمدن جوانان حزب اللهی و آزادیخواه از سرتاسر جهان برای مبارزه با ظلم و استکبار تأکید کرد و گفت: این مجموعه در ایام اربعین نیز موکب بزرگی را در کربلای معلی برپا کرده و بر اساس فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران ارائه می‌دهد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «علیرضا پناهیان» و «سید یوسف نصرالله» از بستگان شهید سیدهادی نصرالله سخنرانی کردند، همچنین پیام آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید قرائت و پیام تصویری سیدحسن نصرالله پخش شد و در پایان حاج مهدی رسولی در وصف سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) مرثیه سرایی کرد.

آیت‌الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و نماینده ولی فقیه در استان قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام‌ جمعه موقت تهران و سیدمحمدجواد نصرالله برادر شهید و فرزند دبیرکل حزب الله لبنان از میهمانان شرکت کننده در این مراسم بودند.

شهید محمدهادی نصرالله در روز ۲۲ شهریور ۱۳۷۶ مطابق با سپتامبر سال ۱۹۹۷ میلادی در حمله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در قله موسوم به «جبل الرفیع» در جنوب لبنان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار